ייבוש תת רצפתי- כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הנכונים?

ייבוש תת רצפתי- כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הנכונים?

מים כלואים מתחת לרצפות ביתכם, עלולים להסב נזק רב למבנה כולו בטווח הרחוק יותר. על כן, אין ספק שבכל מקרה שבו יש מים כלואים מתחת למרצפות, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ייבוש תת רצפתי. אם אתם תוהים כיצד תדעו שיש לכם מים כלואים מתחת למרצפות וכן, כיצד תדעו באיזה אנשי מקצוע כדאי לכם לבחור עבור ביצוע העבודה, כדאי מאוד שתקראו את הדברים הבאים אשר יעשו לכם סדר.

מתי יש צורך בייבוש תת רצפתי?

ייבוש תת רצפתי נדרש בכל מקרה שבו המצע המצוי מתחת לרצפות נרטב ולא משנה מאיזו סיבה. בין אם מדובר על הצפה שהתרחשה בביתכם, בין אם מדובר על נזילה כלשהי המצויה בצנרת תחת הרצפה, בין אם מדובר על מים שמגיעים מהתקרה של השכנים שלכם ובין אם מדובר על כל סיבה אחרת. המצע התת רצפתי לרוב יהיה עשוי מחול או סומסום וכאשר הוא סופג אליו נוזלים, מדובר על דבר שיכול להסב נזק למבנה כולו ואף יכול לסכן את בריאות דיירי הבית שכן, מים כלואים עלולים ליצור עובש ופטריות שיכולים לגרום לנזקי נשימה ובפרט אצל ילדים קטנים. על כן, אין ספק שחשוב ביותר לזהות מקרים שבהם יש סיכוי שהמצע התת רצפתי רטוב ולבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיקום נזקי מים.

איזה סימנים מעידים על כך שאתם זקוקים לייבוש תת רצפתי?

ישנם סימנים שונים אשר מעידים על כך שאתם זקוקים לייבוש תת רצפתי והם: ראשית כל, אם התרחשה הצפה כלשהי בביתכם הרי שגם לאחר שתגרפו את המים חשוב ביותר שתבדקו האם המים חלחלו למצע התת רצפתי והרטיבו אותו. כמובן שישנם סימנים נוספים שיכולים להעיד על כך שיש לכם רטיבות במצע התת רצפתי והם: בכל מקרה שמתגלים סימנים של עובש או רטיבות מטפסת על קירות, ייתכן כי מדובר על רטיבות שמגיעה מהרצפה שכן למים אין מאיפה לצאת ועל כן הם מתפשטים לכיוון הקירות של הבית. מעבר לכך, חשוב שתדעו שאם הגיע לכם חשבון מים גבוה מהרגיל על אף שצריכת המים שלכם לא השתנתה, הרי שהדבר יכול להציע על נזילה סמויה שיכולה להיות מעבר לקירות הבית או תחת למרצפות. נזילה מתחת למרצפות עלולה לגרום לרטיבות במצע התת רצפתי ועל כן, חשוב מאוד לבחון את העניין באמצעות אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

כיצד תבחרו אנשי מקצוע עבור ייבוש תת רצפתי?

כיום ישנן לא מעט חברות המציעות את שירותיהן בתחום ועל כן, חשוב מאוד לוודא טרם אתם בוחרים בחברה, כי מדובר על חברה מנוסה ומקצועית, בעלת מוניטין והמלצות. יש לוודא שהחברה עובדת עם הציוד המתקדם ביותר לצורך בדיקת רטיבות תת רצפתית וייבוש תת רצפתי ושיקום נזקי מים וזאת בכדי שלא יהיה צורך בהרמת המרצפות והסבת אי נוחות לדיירי הבית בכדי לבצע את הליך הייבוש.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh