ייעוץ פרישה: 5 סיבות מדוע כדאי להתייעץ עם מומחה

ייעוץ פרישה: 5 סיבות מדוע כדאי להתייעץ עם מומחה

ישנם שלבים שונים בחיינו בהם אנו זקוקים לקבלת מידע בצורה מקצועית. אחת מהשלבים הוא הפרישה שלנו. בין אם אנחנו עוברים בין מקומות עבודה ובין אם אנו עומדים לפני סיום העבודה שלנו ויציאה לפנסיה, עלינו להבין את ההשלכות הכלכליות של התהליך. ייעוץ פרישה מסייע לאנשים שנמצאים בצומת דרכים להבין את המצב שלהם ולקבל את ההחלטות הנכונות עבורם. ייעוץ זה יכול להשפיע על השנים הקרובות והרחוקות וישנן סיבות רבות לפנות לבעל מקצוע בתחום.

סיבה ראשונה – הבהרה של המצב הפיננסי

בכל מעבר בחיים חשוב להבין את המצב. התחום הפיננסי משפיע על היכולת להתנהל ביום יום, על הרווחה שלך ולמעשה על כל חלק בחייך. ייעוץ פרישה מתחיל בהבהרה של מצבך הפיננסי כולל האפשרויות שעומדות לפנייך. מומחה בתחום יסתכל על הנתונים וינתח אותם עבורך תוך שהוא מחשב את ההשפעות של המיסוי, הגיל שלך והצרכים שלך. יועץ בתחום הפרישה יוכל להראות לך את התמונה המלאה ובכך לעזור לך להבין מה מצבך האמתי.

סיבה שנייה – ייעוץ פרישה יסייע לך לבחון את המיסוי על כספייך

כיוון שמערכת המס מעורבת בכל פעילות כלכלית וכך גם במקרה של הוצאת כספי הפרישה, עלייך להבין את המשמעות ולבחון כיצד להשאיר אצלך סכום גדול ככל האפשר וכמובן לפעול בהתאם לחוק. הבנת החוק היא בסיס לפעילות נכונה לקראת פרישה. עם זאת ברור שלא כל אחד ואחת יודעים את הכללים ומבינים בהם וכאן נכנס לתפקיד יועץ פרישה. היועץ יוכל לכוון אותך בצורה חכמה כך שיתבצע ניצול נכון וחוקי של הכספים.

סיבה שלישית – הייעוץ יעזור לך ליצור תכנית לטווח הקצר והארוך

בתהליך ייעוץ פרישה יושב היועץ (או היועצת) עם הלקוח ובוחן את הצרכים. יש להפריד בין מה שנחוץ לך כאן ועכשיו לבין מה שיידרש לך בעתיד מבחינת הכספים. שילוב של הטווח הקצר עם הארוך יאפשר לך לנצל נכון את התכנית שיש ברשותך כשהמטרה היא לאפשר לך לחיות בנוחות כלכלית לאורך כל השנים.

סיבה רביעית – סיוע בהכנת דיווח לרשות המס

רשויות המיסים מעורבות בתהליכים שונים בחייך. בעת פרישה והוצאת כספים יש צורך בדיווח לרשות המס. ייעוץ בתהליך הפרישה מסייע לך לא רק לדעת כמה כסף יש ברשותך ולנצל אותו כהלכה אלא גם לדווח על כך בצורה מקצועית, נכונה ולהתנהל על פי החוק.

סיבה חמישית – ליווי מקצועי

ייעוץ פרישה נותן לך ליווי מקצועי על ידי מומחה בתחום. הייעוץ מתאים בתקופות שונות: במעבר בין עבודות וכשמתבצעת משיכת כספים ובעת היציאה לפנסיה. ישנם גורמים רבים שיש לחשוב עליהם כשמוציאים את כספי הפרישה ויועץ מקצועי שמכיר היטב את התחום יוכל ללכת איתך יד ביד ולסייע לך לממש את הזכויות שלך בצורה המיטבית עבורך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh