ילדי הגנים יבקרו בבית הנשיא הראשון

ילדי הגנים יבקרו בבית הנשיא הראשון

פרויקט ייחודי ברחובות לרגל יום העצמאות ה- 70: ילדי הגנים יבקרו בבית הנשיא הראשון, חיים ווייצמן. לסיכום ייערך אירוע שיא בהשתתפות אלפי הילדים והוריהם.

שותפות ייחודית בין עיריית רחובות, משרד החינוך ויד חיים וייצמן במכון ווייצמן: כל ילדי גני החובה בעיר יבקרו בבית חיים ווייצמן במכון וייצמן. לקראת יום העצמאות ייערך ביום שישי הקרוב, 13.4, בשעה 9:00 בספורטק אירוע המוני של שירה בציבור עם כל ילדי הגנים לסיכום הפרויקט, בשיתוף ההורים ובמעמד ראש העיר, רחמים מלול, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום.

השנה, לכבוד שנת ה70 למדינת ישראל רקחו באגף החינוך בעיריית רחובות, מחלקת הגיל הרך, פרויקט מיוחד לרגל החגיגות: כל ילדי 110 גני החובה בעיר השתתפו בפעילות מיוחדת אשר נבנתה בשיתוף פעולה בין המחלקה לגיל הרך בעירייה, משרד החינוך ויד חיים ווייצמן במכון וייצמן.

במסגרת הפעילות נערך בימים אלה סבב של ביקורים של כל גני החובה השונים מרחבי העיר בבית הנשיא הראשון למדינת ישראל – חיים ויצמן.

במסגרת הביקור נחשפו כ- 3000 הילדים לדמותו של הנשיא הראשון, המדען בעל השם העולמי והמנהיג הציוני הדגול בפעילות חווייתית ומעשירה אשר מותאמת לגילם ומספרת את סיפורו. בביקור במקום הילדים עוברים דרך תחנות שונות בהיסטוריה של מדינת ישראל, בסיפור תקומתה ובמסלול חייו של נשיאה הראשון של המדינה.

ראש העיר, רחמים מלול: "אני גאה מאוד בפרויקט החינוכי הייחודי לרחובות. אין דרך טובה מזו ללמד את ילדי הגן את המורשת של המדינה ושל העיר רחובות גם יחד. זוהי עוד אחת מהסיבות שבגינן נחשבת מערכת החינוך העירונית לאחת הטובות בישראל".

סגן ראש העיר, זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך: "רוב גני החובה בעיר כבר בקרו בבית הנשיא, והילדים הפיקו ידע רב ונחשפו להיסטוריה ולמורשת של מדינת ישראל בדרך חווייתית. אנו מזמינים את כל ההורים להצטרף לאירוע השיא ביום שישי הקרוב, לחוות יחד את השמחה באמצעות השירים שמרכיבים את המורשת שלנו".

סיכומה של הפעילות יתרחש באירוע שיא מרגש, אשר יערך ביום שישי הקרוב, 13/04 במתחם הספורט העירוני, בהשתתפות ראש העיר מר רחמים מלול וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מר זהר בלום. במסגרת האירוע ילדי הגנים יחגגו את יום עצמאות 70 למדינה, במסגרת החגיגות הילדים ירקדו וישירו עם אורי זר, שינחה את האירוע. לקראת החגיגות קיבלו הילדים את חוברת השירים "זמר לך מולדתי", שחולקה באלפי עותקים, ואשר בה אוסף שירים המספרים את סיפורה של ארץ ישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh