"כאילו את אוויר": כך מתמודדים עם תופעת הדחייה החברתית

"כאילו את אוויר": כך מתמודדים עם תופעת הדחייה החברתית

בדיון שנערך לאחר ההצגה השתתפה קרה אירוע מרגש ומצמרר: תלמידה שהגיעה למקום עם אמה בקשה לדבר, ואז התגלה כי היא עברה חרם חברתי. בזכות ההצגה נחשפה גם האם למה שעבר על בתה…

השבוע התקיימה הצגה מיוחדת במינה במתנ"ס חוויות קריית משה ברחובות: "כאילו את אוויר", הצגה  בנושא דחייה חברתית, במימון הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, אשר פועלת במשך כל ימות השנה למניעת מצבי סיכון שונים.

באולם ההצגה נכחו מעל ל 200 צופים: הורים וילדיהם, אנשי מקצוע ובני נוער.

ההצגה החדשה של תיאטרון אישונים עוסקת בהתמודדות עם דחייה, חרם והכוח לקום ממשבר חברתי.

בסיום ההצגה התקיים שיח משמעותי בנושא של הצופים עם השחקניות ובימאי ההצגה.

דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול: "החרמות שאנחנו כהורים חווינו שונים מהיום, אמצעי התקשורת לא מאפשרים לבני נוער שחווים  משבר אף לא רגע של שקט ומקום בטוח, וכתוצאה מכך, היקף הפגיעה הנפשית גדול יותר".

זוהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "נושא האלימות ברשתות לצערנו תופס תאוצה ואנחנו נתקלים יותר ויותר בתופעה של שיימינג בקרב בני הנוער. ההצגה הזו היא אחד מהכלים שאנו כרשות נמשיך לתת כמענה למיגור התופעה".

גולן ביטון, מנהל מתנ"ס קריית משה ואחראי נוער וצעירים ברשת חוויות: "אנו נמשיך להציף צרכים ודרישות הקיימים בשטח, על מנת שהגורמים הרלוונטיים יציגו פתרונות לכלל הקהילה בכל נושא שהוא. אני שמח שהייתה היענות בקרב ההורים ובני הנוער".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh