כיצד בוחרים קרוז כשר

כיצד בוחרים קרוז כשר

אחת החוויות המפנקות והמענגות ביותר שיכולות להיות בתחום הנופש הוא ללא ספק קרוזים כשרים. לא משנה לאיזה יעד החלטתם להפליג, הרי שכאשר בוחרים את האונייה הטובה ביותר להפליג בה, ניתן להנות מחוויה בלתי נשכחת. בעבר, שייט תענוגות היה רלוונטי בעיקר עבור חילונים שכן, האווירה והאוכל, לא היו תואמים להשקפת העולם הדתית. אולם כיום, גם דתיים ושומרי מסורת יכולים להנות מקרוז כשר מפנק וייחודי. על מנת להנות באמת מקרוז כשר, חשוב מאוד לבחור אותו בצורה נכונה- כלומר, בטרם בוחרים אותו, לבחון היטב מה הוא מציע והאם כל מה שהוא מציע, אכן מתאים לכם מכל הבחינות.

מהו קרוז

הקרוז משלב בין מלון ענקי צף, אשר כולל בו אמצעי פינוק ובידור שונים כגון: בריכות, ג'קוזי, חדר כושר, ספא, מועדונים, מסעדות ועוד. הגישה הרווחת של מרבית החברות אשר מציעות קרוזים היא שמי שבוחר בקרוז הוא לא נוסע, אלא אורח ולכן, המטרה של החברות הללו היא להנעים את הזמן של כל אדם שבוחר בקרוז ברמה האידאלית. ההפלגה עצמה מתבצעת בעיקר בלילות, כאשר בימים האונייה מגיעה למגוון יעדים שהוגדרו בראש בקרוז ועוגנת בהם. העגינה של הספינה לפרק זמן כלשהו, מאפשרת לכל אדם שמצוי על הספינה לרדת באותו יעד, לטייל בו, לרכוש מזכרות ולעיתים אף לקבל הדרכה על אותו המקום. ניתן למצוא כיום קרוז כשר לקריביים, קרוז לאלסקה, קרוזים לאירופה, קרוזים למרכז דרום אמריקה ועוד. אין ספק שקרוז הוא חוויה מפנקת ומיוחדת לכל דבר, המשלבת בה בין טיול ביעדים שונים, ושיט על ספינת תענוגות ולכן, החברות השונות מציעות כיום את החוויה הזו גם לציבור הדתי ושומר המסורת. קרוזים כשרים אינן נופלות בחוויה שהן מציעות, בסוג הספינה ועוד, מכל הפלגה אחרת שלא מוגדרת כהפלגה כשרה.

כיצד תבחרו קרוז כשר

לאחר שהבנתם שגם לציבור הדתי ושומר המסורת יש אופציה להנות כיום משיט תענוגות על ידי הבחירה בקרוז כשר, אתם בוודאי תוהים כיצד בוחרים שיט כשר בצורה הטובה ביותר. ובכן, ראשית כל חשוב לבחור את הקרוז בהתאם למטרה שלשמה אתם יוצאים לאותו הקרוז: אם מדובר בשיט זוגי, כדאי לבחור בספינה המתאימה ובסוג השיט המתאים לכם. אם מדובר על שיט משפחתי הכולל בו גם ילדים, חשוב לבחור בקרוז המציע בין היתר גם אטרקציות עבור ילדים על האונייה. אם אתם יוצאים לבד לקרוז או יחד עם חברים, תוכלו לבחור בספינה וביעדים המתאימים לכם מבחינה זו. מעבר לבחירת הקרוז בהתאם לפרמטרים הללו, יש לבחור אותו בהתאם לסוג הכשרות אשר הוא מציע. אם אתם מקפידים על כשרות ספציפית באוכל, יש צורך לוודא שהאוכל המוצע בקרוז עומד בדרישות הכשרות שלכם. מעבר לכך, כיום ניתן לבחור הפלגות כשרות יוקרתיות יותר או פחות מבחינת סוג האוכל הכשר המוצע בהן.

 סוג האוכל הכשר המוצע בהפלגות כשרות

בתחום ההפלגות הכשרות, ניתן למצוא כיום הפלגות אשר מציעות לציבור שומר המסורת אוכל אשר הגיע בחמגשיות מהארץ. החמגשיות היו כמובן קפואות והופשרו לצורך אכילה. מדובר על אוכל שלא תמיד יהיה טרי או טעים ואין ספק שיתכן מאוד שהדבר יפגע בחוויה הקולינרית של אלה שבוחרים באופציה בו. קרוז אחר ויוקרתי יותר, מציע אוכל טעים וטרי יותר, אשר הוכן על ידי צוות מקצועי מאוד, כאשר הצוות הקפיד על כל כללי הכשרות הרלוונטיים וכמובן, לאחר שהמטבח בספינה הוכשר מראש. מדובר על אופציה אשר מספק חוויה קולינרית משובחת יותר לכל אדם שמעוניין להנות בקרוז בין היתר גם מהארוחות המוצעות בו. על אף שמחיר קרוז שכזה יהיה גבוה יותר ממחיר קרוז כשר אחר, אין ספק שהמחיר שווה את החוויה הקולינרית.

חברתנו כושר-קרוז בע"מ מארגנת הפלגות דה-לוקס מעל 4 שנים, יצרנו עבורכם הפלגת חלומות המותאמת לקהל שומר מסורת, שומר כשרות, שומר שבת ולא רק …כמו כן כל התפילות במהלך השבוע ושבת מובטחות, בזכות הקשר המוצלח של שותפינו ואנחנו כושר-קרוז בע"מ נעניק לכם חווית ים ייחודית, אינטנסיבית ובלתי נשכחת צוות כושר-קרוז בע"מ.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh