כיצד לבחור פרגולה לחצר?

כיצד לבחור פרגולה לחצר?

קיבלתם החלטה שחסרה פרגולה בחצר? כבר 50% עשיתם נכון, אך עתה יש לטפל ב50% הנוספים. יש להבין שלא כל פרגולה דומה לשנייה. לא מבחינת נראות, לא מבחינת חומריות ולא מבחינת קונסטרוקציה, ועל כן ראוי לעצור ולהבין כיצד תצליחו לבחור את הפרגולה הרצויה בצורה הטובה ביותר. נשמע מלחיץ? ממש לא, אם כי כן רצוי להשקיע כ3 דקות, כך שבתום הקריאה תדעו שני דברים חשובים: מה קיים ומה נכון פרטנית עבורכם.

היכרות ראשונית עם עולם הפרגולות

ציינו שאת הקטגוריה של פרגולות ניתן לחלק לתתי קבוצות, ועל כן נעצור להסביר מה כל אופציה כוללת, כך שאט אט תבינו מה יותר נכון נקודתית עבורכם.

  • חומריות – מבחינת חומריות, ניתן למצוא שורה ארוכה של חומרים, אם כי ברזל, עץ ואלומיניום אלו החומרים המובילים. פה נציין שעץ הוא החומר הזול ביותר, כך שאם אין כוונה לגור בבית במשך יותר משנתיים שלוש, בהחלט מדובר בבחירה מבטיחה. עם זאת, אם מחפשים חלופה שאינה מצריכה כל תחזוקה, שמאפשרת לשלב מנוע, שמציעה אינספור עיצובים, שנשארת עמידה ובעלת מראה חדש גם כעבור כמה שנים, הרי שחומר האלומיניום בהחלט מנצח.
  • קונסטרוקציה – פרגולה יכולה לעמוד על 4 רגליים, או רק על שני רגליים ולקבל את התמיכה הנוספת מאזור הקיר הסמוך. במקביל, אם אין הרבה מקום, או אם מחפשים מראה יותר מודרני, הרי שגם ניתן למצוא פרגולה תלויה. מהי הכוונה? ובכן פרגולה תלויה נתמכת במסגרת והיא מוחזקת באוויר באמצעות הקיר הסמוך. היא יכולה להישען על הקיר הסמוך ובו זמנית להיתמך באמצעי תלייה נוספים, עובדה שמאפשרת לה להיראות כאילו היא מרחפת באוויר. אותם אמצעים יכולים להיות מוטות ברזל והם יכולים להיות כבלי פלדה – יש להתחשב במרכיבים הנדסיים.
  • נראות – פה לא נכביר במילים, אלא רק נציין שפרגולה ניתן לצבוע בכול גוון רצוי, ניתן לשלב בה קווים גליים, ניתן לשחק עם הטקסטורה ואפילו ניתן לשחק עם פתחים בחומר שמייצרים משחקי הצללה מרהיבים. הרעיון הוא שאין שום צורך להתפשר, אך כן יש לקחת בחשבון שאם בוחרים בעיצוב אישי, המחיר יעלה בהתאם.
  • אופי ההצללה – הצללה יכולה להיות חלקית או מלאה, וניתן לשחק עם הצללה סטטית או דינאמית. פה נציין שהצללה חלקי מאפשרת ליהנות מזרימת אוויר, מכמות נכונה של קרני שמש ואף ממשב רוח מרענן, ואילו הצללה מלאה מציבה מצב נתון. כמו כן, הצללה דינאמית, כמו זה שמתאפשרת באמצעות תוספת של מנגנון חשמלי, מאפשרת בכול רגע נתון לקבל החלטה. זוכים לבחור האם מבקשים להסית את ההצללה או לפרוס אותה, כך שהתפעול יהיה נוח והמענה אידאלי בכל פרק זמן נתון. מהו המינוס? מדובר בתוספת במחיר.

פרגולה מאלומיניום – נקודות מוצא מבטיחה!

עתה לאחר שהתמונה הרבה יותר ברורה, סביר להניח שתוך כדי התחלתם לאסוף נתונים מסוימים ולמחוק אחרים. עם זאת, יש לחדד שאם מחפשים איכות, מינימום התעסקות, מחיר טוב ועיצוב ייחודי, מראש רצוי להתמקד בקטגוריית פרגולות אלומיניום. הבחירה בחומר האלומיניום מהווה בסיס מבטיח ויכולה להשתלב עם שורה של דגשים אישיים. מכאן שאין זה משנה אם מבקשים פרגולה כפרית או מודרנית, עומדת או תלויה, חשמלית או רגילה. פרגולה מאלומיניום מעניקה בסיס מבטיח עבור כל בחירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh