כיצד מתמודדים עם סתימה בביוב?

כיצד מתמודדים עם סתימה בביוב?

סתימה בביוב יכולה להעיק מאד על איכות החיים. בזמן שהסתימה, שריחה מתחיל לעלות על פני השטח כבר בשלבים הראשונים, גורמת להצטברות מים באזורים מסוימים, לריח נוראי, להצפות, כמו גם לכתמים על הקירות ולכן היא חייבת להיות מטופלת בהתאם. אבל איך מתמודדים עם סתימה ושלל בעיות אינסטלציה. כל הטיפים בהמשך.

ריח רע, מים עומדים, הצפות בכלים הסניטריים, כולם ואחרים מלמדים אותנו כי ישנה סתימה באזור המגורים שלנו. אבל כיצד אפשר להתמודד עם סתימה בביוב? הנה כמה דרכים:

בדיקת מקור הבעיה – חשוב בתחילה לנסות ולזהות את מקור הבעיה ולהבין היכן מתרכזת הסתימה. נסו להבין האם מדובר בסתימה בכיור, באסלות, או שבכלל מדובר בביוב שעלה על גדותיו עקב לכלוכים שהצטברו וטיפול לקוי במערכות הביוב? בכך תוכלו לדעת מי איש המקצוע שאתם זקוקים לו.

בדיקת ברזי המים – כדי לאתר נזילות  וכדי להבין מהיכן הן נובעות, יש לסגור את כל ברזי המים ולנסות על ידי כך לאתר את מקור הנזילה. ברגע שאתם סוגרים את אחד הברזים והשעון עדיין ממשיך לפעול: ייתכן שהברז שסגרתם הוא זה שגורם לסתימה.

הזמנת שירותי ביובית – במידה והביוב עלה על גדותיו והסתימה מגיעה מתוך מערכות הניקוז והמים: מומלץ להזמין שירותי ביובית שיסייעו לכם לפתור את הבעיה ולהמשיך בשגרה. מי שטרם התוודע למושג "ביובית" מוטב שיבין כי זהו שירות שכולל משאית מיוחדת שמגיעה לאזור בו יש סתימה ובאמצעות שאיבה ויניקה מנקה את הלכלוכים מהצנרות ולאחר מכן מבצעת ניקוי כללי של המערכות באמצעות לחץ מים. בכך אפשר לתקן את מערכות הביוב ולחזור לסדר החיים הטוב.

החלפת מערכות אינסטלציה – ישנם  מקרים שבהם סתימה ורטיבות במבנה מתרחשות עקב דוודים ומערכות אינסטלציה לא תקינות. לשם כך יש להיעזר באנשי המקצוע המומחים  שיעזרו לאתר את הסתימה ולהחליף או לתקן מערכות וצינורות שנשחקו וזקוקים לתיקון.

תיקון עצמאי של הסתימה – אם אתם רוצים לתקן את הסתימה לבד, חשוב להבין מהו סדר גודל הסתימה בצנרות ובאמצעות רכישת חומרים לפתיחות סתימות כמו גם בעזרת ייעוץ של אנשי המקצוע בחנויות הייעודיות: להבין כיצד פותחים סתימה בצנרות בביוב או בכל מקום שבו הצטברו מים עומדים שמקשים על חיי היום יום.

לסיכום, סתימה בביוב יכולה להקשות מאד על החיים ולכן חשוב כבר עכשיו לאתר שירותי ביובית או למצוא את אנשי המקצוע שיקנו שירות פתיחת סתימות במהירות ובצורה מקצועית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh