כיצד מתמודדים עם פינוי דייר סרבן?

כיצד מתמודדים עם פינוי דייר סרבן?

אם יש לכם נכס שאתם משכירים אותו, אתם בוודאי יודעים כי עליכם להתנהל מול הדיירים, לדאוג לתקינות הנכס שלכם ולוודא כי שכר הדירה מגיע אליכם בזמן. אין ספק כי הדאגה הגדולה ביותר העומדת בפני בעלי דירות המשכירים את דירתם לאדם כלשהו היא לרדוף אחריו בכדי לקבל את דמי השכירות או פשוט לא לקבל אותם בצורה מסודרת או לא לקבל אותם כלל.

מדובר על תופעה רחבה ולא מפתיעה ואין ספק כי בכדי להתמודד עם מצב של דייר שאיננו מוכן לשלם שכר דירה הקרוי גם "דייר סרבן" וכן בכדי לנהל הליך פינוי דייר, יש צורך לבחור בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה שיסייע לכם לעשות זאת.

מיהו דייר סרבן?

דייר סרבן הוא למעשה שוכר אשר מסרב להתפנות או לשלם את דמי השכירות בנכס אשר משכירים לו. ניתן לפעול כנגד דייר זה בכמה דרכים: פינוי דייר סרבן, כאשר במדינת ישראל מדובר על הליך קצר, זול ומהיר של פינוי דיירים מעין אלה, פיצוי על דמי שכירות שלט שולמו וזאת לאחר או במקביל לפינוי של הדייר. יש לשלוח לו מכתב התראה מעורך דין וכן להגיש תביעה אזרחית נפרדת. דרך נוספת היא לשלוח לו מכתב מסודר מעורך דין הדורש פיצוי על נזקים בדירה שהוא השאיר. חשוב מאוד לטפל בכל העניין של דיירים סרבנים במסגרת הכללים המשפטיים שבחוק ולא בצורה אימפולסיבית ועל כן, כדאי מאוד לפנות מראש לעורך דין מקצועי ומנוסה שיסייע לכם. אורך התביעה הנוגעת לתחום פינוי דייר ללא עיכובים משמעותיים תיתכן בתוך 60-90 ימים ממועד הגשת התביעה. בכדי למזער את הנזק אשר נגרם לכם, יש לפעול כמה שיותר מהר מבחינה משפטית.

ישנם מקרים נוספים שבהם דייר מוגדר כדייר סרבן והם: דייר אשר סיים את תקופת השכירות המוסכמת ומסרב להתפנות מהנכס וכך הוא פוגע בכיס של המשכיר שלא יכול להשכיר את הדירה למישהו אחר ולא יכול למכור אותה ובד בבד לא מקבל את דמי השכירות עליה וכן, סוג נוסף של דייר סרבן הוא דייר אשר נמצא בדירה ויש לו חוזה אך הוא לא משלם מיסים עירוניים, הוא הסב נזק כלשהו לרכוש בבית ועוד. גם במקרים הללו יש לפנות להליך פינוי הדייר מהבית באמצעות עורך דין מקצועי ומנוסה.

כיצד עורך דין מקרקעין יסייע לכם?

עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה יגיש כאמור עם תהליך פינוי הדייר באופן חוקי. לאחר מכן הוא יגיש עבורכם את התביעות עבור פיצוי כספי שנגרם לכם כתוצאה מהתנהלותו של הדייר וכן תביעה לגבי תשלום דמי השכירות שלא שילם הדייר או המיסים שלא שילם. כמובן שיש לבחור עורך דין מקרקעין מנוסה ובעל מוניטין בתחום אשר יבצע את ההליכים המשפטיים הנדרשים במצב זה כמה שיותר מהר ובצורה כמה שיותר יעילה ועל כן, טרם תבחרו את עורך הדין בדקו כמה שנים הוא עוסק בתחום, האם הוא מומחה בתחום זה, האם יש לו המלצות של לקוחות שסייע להם ועוד.

אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין בפתח תקווה שיסייע לכם בתהליך פינוי דייר סרבן, צרו קשר עם הטוב ביותר בתחום: עו"ד אחיה וקסלבאום

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh