כיצד ניתן לחסוך עלויות ולרכוש מצברים בזול

כיצד ניתן לחסוך עלויות ולרכוש מצברים בזול

כולנו רוצים לחסוך עלויות כשמדובר בהוצאות לרכב, במיוחד כשמדובר בהוצאות לא צפויות כמו מצבר שנגמר. בניגוד להוצאות השוטפות של הרכב כמו טסט, הוצאות לא צפויות מפתיעות אותנו ולרוב מסתיימות בסכומים גדולים יותר. אז איך בכל זאת ניתן לצמצם את העלויות ולמצוא מצברים בזול?

מה תפקידו של המצבר?

תפקידו של המצבר הוא לספק את המתח החשמלי לרכב עבור הנעת הרכב, מערכת המזגן, מראות חשמליות, וכמובן – האורות. למי מאיתנו לא יצא לעבור על פני רכב חונה עם אורות שנשכחו דלוקים ולחשוב – "הלך המצבר". קיימים בשוק מגוון רחב של סוגי מצברים, המשתנים זה מזה בסוג, עוצמה, מצבי הצבירה, האיכות והיצרן.

לא לאבד את הראש תחת לחץ

כאשר אנחנו ממהרים להחליף את המצבר, אנחנו עלולים לעשות טעויות ולהתפשר על שירות מהיר, שהוא לא בהכרח איכותי. אומרים שהמצבר תמיד מתקלקל ברגע הכי פחות מתאים, והרצון לפתור את העניין לעיתים גורם לנו לבחור בשירות יקר יותר. זה הזמן לבחור במצבר איכותי עם יצרן מוכר, שיוכל לשמש אתכם לעוד שנים ארוכות. כך תוכלו להיות בראש שקט בידיעה שהמצבר יחזיק מעמד לאורך זמן. כדאי לעשות את המחקר על מנת למצוא את שירותי החלפת מצברים בזול, שיחליפו עבורכם את המצבר בזמן הקצר ביותר, בצורה מקצועית וכמובן בטיחותית.

שירות החלפת מצברים עד הבית

לא כולנו אוהבים להגיע למוסך, מקום בו אנחנו מתהלכים מבולבלים ומחכים לגזר דינו של המוסכניק. שירות שמגיע עד הבית יכול לחסוך עבורנו הרבה כאב ראש ומתח. במידה ונתקענו במקום מרכזי בעיר, נוכל לחסוך את ההנעה בכבלים, ולהרים טלפון לשירותי החלפת מצברים שיגיעו עד לנקודה בה נתקענו. בטלפון איש המקצוע ישאל אתכם מה סוג הרכב שלכם, על מנת להתאים את סוג המצבר לרכב שלכם. כאשר איש המקצוע מגיע אליכם, אל תתביישו לבקש תעודה או רישיון. כך תוכלו להיות בטוחים שהפקדתם את הרכב בידיים טובות. זכרו שמצבר דורש התעסקות בחשמל של הרכב, וטיפול לא נכון בו עלול לגרום לנזקים ואפילו לסכן חיים, ולכן לא כדאי לחסוך ולבחור בשירות מקצועי ואמין.

חשיבות התאמת המצבר לסוג הרכב

חלק חשוב בתהליך הוא להתאים בין סוג הרכב לסוג המצבר. אנשי מקצוע מנוסים ידעו לבחור את סוג המצבר הנכון. הדבר תלוי במספר גורמים, בניהם אופי השימוש של הרכב, תדירות הנסיעה ומרחקי הנסיעות, סוג הרכב וכן הלאה. קיימים בשוק מגוון רחב של מצברים המשתנים בטווח האמפר שלהם, ובמותגים השונים. רכבים גדולים ומאסיביים, כדוגמת רכבים מסחריים, ואן או ג'יפ, זקוקים למצבר מתאים ועוצמתי של מעל 80 וולט. לעומת זאת, רכבים פרטיים זקוקים ברוב המקרים למצבר של 40 וולט. במידה ונבחר במצבר הלא נכון, הדבר יכול לגרום לקצר במערכת החשמל של הרכב, ולגרום לנזק.

מצברים עבור מגוון כלים ממונעים

עולם המצברים הוא הרבה יותר רחב ממה שנדמה, קיימים בשוק מצברים לקלנועיות, אופנועים, מצברים תעשייתיים, מצברים למשאיות, והרשימה עוד ארוכה. המצברים בעלי מאפיינים שונים זה מזה, קיימים מקומות שמאגדים מגוון סוגים של מצברים בזול עבור כלי רכב שונים תחת קורת גג אחת.

צילום: depositphotos.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh