כירופרקט מומלץ – לקבל את הטיפול הטוב ביותר

כירופרקט מומלץ – לקבל את הטיפול הטוב ביותר

אנשים רבים נמנעים ודוחים את הטיפול שלהם, מסיבות שונות ומשונות. בסופו של דבר, ככל שממתינים, כך הסיכוי לשיקום יורד, כך שמוטב לצבור ביטחון, ופשוט לגשת תיכף ומיד לטיפול. בין אם אתם סובלים מכאבי שרירים, כאבי ראש, בעיות עיכול, או פשוט כאבים אורטופדיים כמו בלט, פריצת דיסק וכאבי גב, הרי שמה שאתם צריכים זה כירופרקט מומלץ.

לא כל מטפל ייתן לכם את השירות המלא והמקיף של אבחון גוף כולל, התאמת טיפולים ברמה האישית ולא מתוך שבלונה, והגעה מנקודה של כאב ואי נוחות מתמשך לכדי חופש תנועה נטול כאבים. כיום יותר ויותר אנשים מגלים את יתרונות הכירופרקטיקה, המציעה טיפול הלוקח בחשבון לא רק את הסימפטומים, אלא גם את שורש הבעיה, וניגש לטפל בשניהם. כשאתם מתלבטים איזה טיפול כדאי לכם לעשות כנגד הכאבים שלכם, מוטב שתנסו קודם כל ללכת לכירופרקט, ומומלץ לעשות זאת לפני שהכאב מידרדר.

במה עוזר כירופרקט מומלץ?

טיפולים כירופרקטיים נועדו להקל על כאבים ולתקן בעיות שריר שלד שמובילות לאינספור תופעות לוואי. לפניכם רשימה חלקית של הבעיות עימן יכול לעזור לכם כירופרקט. מומלץ לשוחח עם איש המקצוע טרם הטיפול, להסביר לו את הבעיה, ולבדוק האם הוא מציע לכם טיפול גם בבעיה שאינה ברשימה הבאה:

  • בעיות בדיסקים הבין-חולייתיים – בין אם בלט דיסק, בקע בדיסק או ממש פריצת דיסק חמורה.
  • צליפת שוט – מה שמכונה בשפת העם "וויפלאש", בעיה הנוצרת בעיקר אך לא רק עקב תאונת דרכים
  • אישיאס – או בלועזית סכיאטיקה, כאבי בעצב הסכיאטי, העצב הגדול שיורד מתחתית הגב ועד לרגל
  • כאבים במהלך ההיריון – בין אם כאבים בעצם הזנב ובין אם כאבי גב עליון הנפוצים במהלך השלבים המתקדמים של ההיריון
  • נימול – לרוב על רקע לחץ על העצבים, יכול להופיע בגפיים העליונות או התחתונות, בגפה אחת או יותר, ולעיתים בכולן גם יחד
  • כאבי ראש – נכון, כאבי ראש לא נחשבים כאבים אורטופדיים, אך בסופו של דבר אחוז מאוד גבוה מכאבי הראש בעולם נובעים מבעיות בצוואר, בשרירי הצוואר, בחוליות, ואף מבעיות שמתחילות נמוך יותר, בכתפיים או בגב, ומומלץ לתת לכירופרקט לסדר לכם את העורף לפני שאתם מתחילים לקחת כדורים נגד כאבי ראש

איך בוחרים כירופרקט

בשביל לבחור כירופרקט מומלץ להתייעץ עם מכרים או חברים, או פשוט מכך, שכן לא כולם מכירים אנשים שהיו אצל כירופרקטים רבים, הרי שאפשר פשוט לבדוק באתר האינטרנט של המטפל ולראות. האם מדובר באדם בעל ניסיון? האם מדובר באדם שיש לו המלצות רבות? האם הוא מציע באתר טיפול בבעיה הספציפית שלכם?

מעבר לכך חשוב שהכירופרקט המומלץ יהיה ממוקם בנקודה שנוח לכם להגיע אליה. שימו לב שאין זה מופרך לנסוע גם חצי שעה ואף שעה בכדי להגיע למטפל מקצועי. אם מדובר באיש מקצוע שיכול לעזור לכם בצורה משמעותית, הרי שאידיאלית הוא היה ממוקם ממש בקרבת הבית, אך בכדי לפתור מצבים מורכבים לעיתים יש להרחיק לכת, ואל תוותרו על טיפול מסור ומעולה של כירופרקט מומלץ רק בגלל המרחק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh