כך ייעשה למילואימניקים שהעיר חפצה ביקרם

כך ייעשה למילואימניקים שהעיר חפצה ביקרם

9,273 מילואימניקים ומילואימניקיות בצה"ל מתגוררים בעיר רחובות. לרגל חודש הוקרת המילואים, עיריית רחובות לוקחת חלק בקמפיין הוקרה ארצי, אשר מבליט את המילואימניקים בעיר רחובות. אתמול נתלו שלטי חוצות עם ארבעה מתושבי העיר, שנבחרו על ידי אגף כוח אדם בצה"ל, אשר מקדישים זמן ניכר לשירות המילואים.

השבוע החל קמפיין הוקרה למערך המילואים בצה"ל בעיר רחובות. זהו חלק מקמפיין הוקרה ארצי, שבו משתתפות ערים ורשויות מקומיות רבות ברחבי הארץ.

במסגרת המהלך, כל רשות מקומית מוקירה את מערך המילואים שלה, בנוסף לנבחרת של מספר מילואימניקים שצה"ל בחר כראויים להוקרה לשנת 2021 בכל אחת מהרשויות.

ברחובות נבחרו התושבים הבאים: רס"ן (מיל') לירון שטרן, מפקדת גף בחיל האוויר, רס"ן (מיל') יוחאי אלבס, סמג"ד בעוצבת חיצי האש, רס"ר (מיל') אלי מדהלה, מפעיל צמ"ה בעוצבת חיצי האש, רס"ן (מיל') נדב טל, סמג"ד בחטיבת התותחנים.

החל מאתמול תלויים שלטי חוצות עם תמונותיהם ברחבי העיר בתוספת הכיתוב: "רחובות גאה בך- עושים כבוד למילואים".

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו מצדיעים לכל אחד ואחת מ- 9,273 תושבי רחובות אשר מעניקים מזמנם לטובת מילואים בצה"ל. עכשיו הזמן שלנו להוקיר אותם ולומר להם תודה, אנו גאים בכם! שמחנו להקדיש לכך פרסום בולט בעיר, לאור ההערכה שחשוב לנו להביע כלפי כלל משרתי המילואים המתגוררים בעיר".

אגף כוח האדם בצה"ל בחר כ-250 אנשי ונשות מילואים המובילים בתרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים, בדגש על המערך הלוחם. יחד עם מרכז השלטון המקומי, מעל 60 רשויות מקומיות נרתמו להוקיר, כל רשות מקומית את מערך המילואים שלה- במגוון מדיות, פלטפורמות ואירועים מקומיים ברחבי הרשות.

חגיגת המילואים העירונית באה לידי ביטוי בשלטי חוצות, אוטובוסים, עיתונות מקומית, אירועים, דיגיטל מקומי, מסכי וידאו ועוד, סביב מספר מילואימניקים ומילואימניקיות מאותה רשות, אותם צה"ל בחר כראויים להוקרה על פי פרמטרים של תרומה ועשייה לאורך השנים ושירות בתפקידי מפתח.

הנבחרת נבנתה על ידי אגף כח האדם והפיקודים בצה"ל, לפי קריטריונים מוגדרים מראש המדגישים תרומה משמעותית למערך המילואים לאורך השנים, בדגש על המערך הלוחם.

קצין מילואים ראשי, תת אלוף (מיל') ארי סינגר:"היום מתחיל חודש ההוקרה למערך המילואים. מערך המילואים הוא אחד הנכסים המרכזיים של מדינת ישראל, המאחד הלאומי, פסיפס מרהיב שמורכב מכלל הרבדים של החברה הישראלית. מטרת הקמפיין היא להכיר ולהוקיר את העשייה של משרתי ומשרתות המילואים, להציג בקול רם את תרומת בפרהסיה, לפרגן ולהעלות את המודעות של החברה הישראלית את תרומתו האדירה של מערך המילואים לחוסן הלאומי והחברתי של מדינת ישראל. חודש הוקרה למערך המילואים שמח".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh