ככה ייעשה: הוקרה בהפתעה בגן

ככה ייעשה: הוקרה בהפתעה בגן

ככה ייעשה לסייעות הגנים שלא החסירו יום עבודה מתחילת השנה: הוקרה בהפתעה בגן.

מחלקת גני הילדים החלה במסורת חדשה: הוקרת סייעות בגני ילדים שלא החסירו אף יום אחד בעבודה מתחילת שנת הלימודים.

אחד היעדים בתוכנית העבודה השנתית, שהציבה מנהלת אגף החינוך והנוער, הוא לחזק את אנשי המנהלה, התומכים בעבודה החינוכית במוסדות החינוך. מתוך יעד זה נולדה ההחלטה להוקיר את סייעות גני הילדים, שלא החסירו אף יום מתחילת שנת הלימודים.

לאחר עבודת בדיקה ואיתור, הסתבר כי ישנן 11 סייעות ברחבי העיר שלא החסירו אף לא יום אחד מתחילת שנת הלימודים.

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן בליווי מנהלת המחלקה לגיל הרך, מזל דהן ורכזת כח אדם בגני הילדים, דקלה לוי, הגיעו בהפתעה לגני הילדים שבהן עובדות הסייעות הנ"ל. בכל גן נערך טקס עם הגננת והילדים, שבו הוענקו לסייעת תעודת הוקרה ושי צנוע.

"הנך נמנית על קבוצת סייעות מיוחדת שלא החסירה אף יום מתחילת שנת הלימודים. מוסר עבודה גבוה, עקביות והתמדה באים לידי ביטוי בעבודתך" כך נכתב בתעודת ההוקרה שהוענקה לכל אחת מהן.

למותר לציין כי הסייעות הופתעו והתרגשו מאוד מהמחווה.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "בחרנו להוקיר את הסייעות שלא החסירו אף יום עבודה מתחילת שנת הלימודים, כדי לבטא את ההערכה העמוקה שלנו למסירותן. מבחינתנו הן מהוות דוגמא לעבודה מתוך תחושת שליחות גדולה. זה לא מובן מאליו בעינינו. עבודת החינוך היא מורכבת, ודורשת עקביות והתמדה- אך היא גם מרגשת ומרוממת ומעניקה סיפוק רב".

ציטוט של מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום שנשמט מההודעה: "דווקא בשל המחסור הקיים בכל הארץ בסייעות מחליפות במערכת החינוך, ראינו לנכון להוקיר את הסייעות אשר לא החסירו ולו יום אחד מתחילת השנה. אנו מעריכים את המחויבות הגדולה שלהן לעבודתן ולילדי הגן".

להלן רשימת הסייעות שזכו בהוקרה:

צופית קרוואני – גן אלון
ענת נחמני – גן אלון
סמדר חורש – גן ערבה
איתנה דמתי – גן עדי
ירדנה עבדוש – גן לימן
מזל אלקסלסי – גן פעמונית
טלי אזלא – גן אדיר
אליס דהן – גן תדהר
דנה כוחלני – גן דקל
ברקוביץ טובה – גן דקל
נורית נהרי – גן ספיר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh