ככה לומדים תנ"ך היום

ככה לומדים תנ"ך היום

משפרינצק תצא תורה: "תנ"ך בכיף": פיילוט למיזם דיגיטלי חדש בביה"ס שפרינצק.

בעקבות ההצלחה של המיזם "הירושה הגדולה", אשר הביא ללמידה משמעותית וחווייתית של תנ"ך והיסטוריה בביה"ס שפרינצק, בוצע בביה"ס פיילוט ייחודי נוסף ללמידה חווייתית של תנ"ך. המיזם, שזוכה לעידוד מעיריית רחובות, כבר נוסה בהצלחה בביה"ס ועבר לשלב הפיתוח.

בית הספר היסודי ע"ש שפרינצק, הידוע במיזמיו החדשנים ופורצי הדרך, עושה זאת שוב:

צחי כהן, מפיק ויזם חברתי הוא אב לילדים הלומדים בבה"ס היסודי הממלכתי שפרינצק ברחובות.  יחד עם הורים נוספים והנהלת ביה"ס, התלמידים זכו לחוויה גדולה עם המיזם "הירושה הגדולה" על אוצר ייחודי שכדי להגיע אליו, נדרשו ללמוד היסטוריה, תנ"ך ועוד. מערכי הלמידה החדשניים  לכיתות ו' זכו לחשיפה גדולה והגיעו עד לוועדת החינוך בכנסת. הילדים למדו יותר ובצורה מהנה וכיפית, וגורמי החינוך השונים לא חסכו במחמאות.

לאחרונה הציג צחי כהן מיזם נוסף:  "תנ"ך בכיף" .בעזרת כלי משחק דיגיטלי ידידותי, מוקפד, מקצועי, חדשני ואינטראקטיבי, תוכל המורה להכניס לחומרי הלימוד עניין, סקרנות ואתגר ואף לקיים סיעורי מוחות ופעולות חברתיות מגוונות כחלק מהפלטפורמה החדשנית.

מדובר בלמידת תנ"ך בדרך של משימות, חוויה ומשחק. הפיילוט נוסה בהצלחה והוא מצוי כעת בשלב הפיתוח, באמצעות חוויית השימוש של תלמידי שפרינצק. זאת  על מנת שניתן יהיה ליישמו גם בבתי ספר נוספים ובערים נוספות.

אסנת אור שי, מנהלת ביה"ס שפרינצק: "בעקבות ההצלחה של המיזם " הירושה הגדולה" החלטנו להמשיך ולפתח דרכי למידה חווייתיות ללמידת מקצוע התנ"ך בביה"ס. למדנו שבאמצעות חידות ושילוב אמצעים דיגיטליים ניתן להגביר את ההנאה והמעורבות של התלמידים".

צחי כהן, הורה ויזם: "האפקט שהחינוך החוויתי הביא עמו גרם לי להקדיש את מירב זמני לשדרוג ולהפצה של הפלטפורמה. יש הרבה ביקוש ליוזמות חדשניות אבל עדיין רק מעטים כמו בית ספר שפרינצק בראשות המנהלת אסנת אור שי וקובעי המדיניות בעיריית רחובות, מעזים לחשוב מחוץ לקופסא ולתמוך במיזמים חדשניים וחברתיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh