כללים להשקעות בביוטק

כללים להשקעות בביוטק

עולם הביוטק הוא עולם הפכפך אשר משתנה כל הזמן. ברגע אחד ההשקעה שלכם יכולה להיות בעליה וברגע אחר היא יכולה להיות בירידה ותפסידו כסף. אך, יש לזכור שעולם השקעות בביוטק הוא לא כמו מילוי טופס לוטו. ההשקעות שתשקיעו בהן צריכות להיות עם שיקולים רבים ומחושבים.

בתחום זה גם המשקיע הכי מנוסה יכול ליפול ולהפסיד כסף רב. לאף אחד בתחום אין את היכולת לנבא בדיוק מה יקרה למניות ולהשקעות בביוטק. אך, כן ניתן ללמוד ניואנסים ושינוים קטנים אשר משפיעים על העקומה של הגרפים והמניות. ככל שתשקיעו יותר ותיקחו סיכונים גדולים יותר כך תלמדו יותר על עולם ההשקעות ותוכלו להרוויח יותר.

כללים להשקעה נכונה בביוטק

איכות המוצר- בכדי שההשקעה תהיה השקעה נבונה ומצליחה עלינו לוודא שההשקעה היא על מוצר חדשני אשר רשום כפטנט. אומנם, אנחנו לא יכולים להעריך את שווי הפטנט אך, ברגע שנדע שזה הוא אכן פטנט חדש נדע שההשקעה עשויה להצליח ולהניב לנו כסף רב.

כמות מוצרים- עלינו לוודא שהחברה שבה אנו משקיעים הינה חברה אשר לא מייצרת מוצר אחד. ברגע שישנם מספר מוצרים הסיכון יותר סביר.

שלב פיתוח המוצר- נוכל לדעת את הסיכון שבהשקעות בביוטק בעזרת שלב פיתוחו של המוצר עצמו. ברגע שהמוצר מסיים שלב פיתוח מסוים מפורסם לציבור נתוני מידע אשר מאפשרים לנו לחשב נתוני סטטיסטיקה אשר עשויות לעזור לנו לחשב את סיכוי ההצלחה של המוצר שהשקענו.

מחקר- לכל מיזם בביוטק ישנו מחקר ובסיס מדעי כלשהו שעליו הוא מסתמך. אם מכירים את החקר הזה והבסיס המדעי תוכלו לדעת שייתכן ויש פה אפשרות טובה להצלחה בהשקעה.

איכות הצוות- בכדי שנדע שהסיכון בהשקעה ירד עלינו לבדוק את איכות הצוות הפועל במיזם. ברגע שזהו צוות איכותי ובעל ניסיון הסיכון בהשקעה יורד. בכדי שנדע שאכן הצוות הינו צוות איכותי ומקצועי עלינו לוודא ולבדוק שהצוות עובד במוסד רפואי מוכר, מוסד אשר מפרסם מאמרים ובעל תגליות בתחום הרפואה. צוות שאינו מקצועי ואינו בעל ניסיון עשוי להדליק נורה אדומה אשר תציין בפנינו שייתכן וישנו סיכון גדול בהשקעה הזו.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh