כל הארץ דוורים דוורים

כל הארץ דוורים דוורים

הכירו את דוורי חברת דואר ישראל שמחלקים ברחובות העצמאות ברחבי הארץ. אילן אהרון מחלק דואר ברחוב העצמאות ברחובות.

בימים אלו שלקראת יום העצמאות, המושג 'עצמאות' מקבל משמעויות רבות עבורנו, היושבים בבית, כאשר אנו מתגעגעים לחיים שמחוץ לבית. בחברת דואר ישראל, המהווה תשתית חיונית לאומית, ממשיכים לעבוד גם בתקופה מורכבת זו ולחלק דברי דואר וחבילות לעם ישראל, באמצעות מעל 1,000 דוורים המחלקים מדן ועד אילת, מתוכם עשרות דוורים מחלקים ברחובות בעלי משמעות היסטורית, הקשורים ליום העצמאות כמו: רחוב העצמאות, הציונות, הקוממיות, הניצחון, תש"ח, ה' באייר ועוד.

תכירו את אילן אהרון, מנהל הדוורים של העיר רחובות, תושב שוהם ואב לארבעה ילדים. אילן עובד בדואר ישראל מזה 26 שנה אחראי על כל הדוורים המחלקים דואר בעיר רחובות וכמו כן מסייע לחלק מאות דברי דואר ביום, בין היתר ברחוב העצמאות. אילן מספר כי מאז ומתמיד לדוורים היה קשר טוב עם הקהילה, ואין אחד שלא מכיר את הדוור שמחלק ברחוב שלו.

לדבריו "בתקופה הנוכחית יש לתפקיד הדוורים משמעות יתרה מאחר ואנשים רבים לא יוצאים מהבית, והדוורים לעיתים הם האנשים היחידים הנמצאים איתם בקשר. זה מאוד רלוונטי לקשישים ולאנשים חולים או כאלה שנמצאים כעת בבידוד והדוורים מביאים להם את דברי הדואר מעבר לדלת ודורשים בשלומם. זה חשוב מאוד לאנשים שלא נפגשים כעת עם בני משפחתם וכך אפשר לוודא שהכל בסדר עמם. הדוורים עובדים כעת  במשנה זהירות מצוידים בכפפות ומסכה ומוסרים  דברי דואר רשום וחבילות לנמענים עד בתיהם אך לא ישירות לידיהם. הדוורים מקישים על הדלת וממתינים שהנמען ישיב ואז מודיעים שיש עבורו דבר דואר  אותו משאירים בפתח הבית ומצלמים את דבר הדואר שהונח כאסמכתא למסירה.

לדברי אילן, "תפקיד הדוור השתנה בשנים האחרונות ומאז שהציבור החל להזמין חבילות. לקוחות פרטיים שולחים פחות מכתבים מבעבר ועיקר המכתבים מגיעים כיום מחברות עסקיות ששולחות חשבונות בנקים, דוחות, תשלומים ועוד. מצד שני הציבור מזמין הרבה חבילות מחו"ל, כאשר רק בשנת 2019 חילקנו בדואר 68 מיליון חבילות, וחלק משמעותי מתוכן חולק באמצעות הדוורים. חבילות קטנות שנכנסות לתיבות הדואר, מחולקות ישירות בבתי התושבים או במרכזי חלוקה אזוריים. בשנים האחרונות מתבצעים מהלכים לייעול ושיפור השירות. בין היתר, צוידנו במדפסות אישיות שמאפשרות לנו  סריקת הודעות על דבר דואר רשום, וחתימה על אישור מסירה בסמארטפון והתגובות של הציבור חיוביות מאוד".

אילן  מסכם "מאוד מרגש לחלק דואר ברחוב העצמאות במיוחד בימים אלה, ואני מאחל לכלל תושבי רחובות ולכל עם ישראל יום עצמאות שמח וחזרה מהירה לשגרה".

בתמונה: אילן אהרון רחובות  |  צילום: דוברות דואר ישראל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh