כל הסיבות למה כדאי לכם לשלב שילוט פנים תאורה בעסק שלכם

כל הסיבות למה כדאי לכם לשלב שילוט פנים תאורה בעסק שלכם

אם אתם מחפשים דרך לקשט, לשדרג ולקדם את הנראות של העסק שלכם, אין ספק שכדאי לכם לשקול את השימוש בשילוט פנים בשילוב תאורה. מדובר בדרך אלגנטית, זכירה ומיוחדת להעניק לעסק שלכם מראה מושקע ומהודר, שתהפוך אתכם ליותר מסתם עסק, אלא לחוויה של ממש. מעוניינים לדעת עוד על שילוט פנים תאורה, כולל הסבר מה נחשב שילוט פנים עם תאורה, ולמה כדאי לשלב שילוט כזה בעסק שלכם? אתם במקום הנכון. כאן תוכלו למצוא את כל המידע שתצטרכו לדעת בנושא.

 

מה זה בכלל שילוט פנים בשילוב תאורה?

שילוט פנים עם תאורה, הוא בעצם בדיוק כמו שהוא נשמע: כל שלט אשר מחובר לתאורה. למרות שזה אולי נשמע כמו פריט ספציפי מאוד להוסיף לבית העסק שלכם, אתם תתפלאו לשמוע על המגוון הרב של האפשרויות שתוכלו לשלב בעזרת שילוט פנים מואר: למשל, אם אתם חנות שמוכרת מגוון של מותגים, תוכלו להזמין את הלוגו של אחד ממותגים אלו כשלט מואר שיבהיר ללקוחות שלכם בדיוק באיזה אזור של החנות אתם מוכרים את המותג המדובר; שלטי ניאון עם משפטים קליטים, לוגו של בית העסק או סתם בדיחה משעשעת יוכלו להפוך לאטרקציה, שאיתה הלקוחות שלכם יצטלמו, ובכך יקדמו את העסק שלכם.

גם שלטי הכוונה הם שילוט פנים, וגם אלו יכולים לתפקד טוב יותר כאשר הם מוארים – ובחלק מהמקרים מדובר אפילו בחובה בטיחותית. נתיבי מילוט במקרי שריפה, סימון של יציאות חירום, ומקום הימצאותם של מטפים לכיבוי הם רק כמה דוגמאות של שילוט פנים מואר שכל בעל עסק צריך לדאוג לו, במיוחד אם מדובר בעסק שברוב שעות הפעילות שלו נמצא במצב של חושך יחסי, כמו מועדון, פאב או בית קולנוע.

 

מה היתרונות של שילוט פנים עם תאורה?

עניין התאורה בשילוב שילוט פנים הוא אולי גימיק נחמד, אבל למה שנבחר בשילוט מואר על פני שילוט רגיל? ובכן, ניתן לייחס את הבחירה בשילוט מואר לכמה יתרונות בולטים, ששילוט פנים רגיל פשוט לא מכיל. קודם כל, אין ספק שכאשר שלט הוא מואר, הוא מקבל נוכחות הרבה יותר מרכזית בחלל, כזו שקשה להתעלם ממנה – ובמיוחד בחללים חשוכים, שילוט רגיל שאינו מואר פשוט לא יהיה בולט מספיק לעיניי הלקוחות שלכם.

שנית, שילוט מואר מעניק לחלל שלכם מראה הרבה יותר חדשני, מושקע ומיוחד. נכון שכל בית עסק צריך גם תאורה רגילה, שלעיתים נקראת "תאורת עבודה", כדי לתפקד, אבל אין זה אומר שעליכם להתפשר על מראה אחיד, חדגוני ומשעמם בתאורה הנוספת שלכם. שילוט פנים מואר יוכל לגוון את הנוף של העסק שלכם, לייחד אתכם, ולתרום למיתוג עקבי וקוהרנטי של העסק, כך שאף לקוח לא יוכל לשכוח אתכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh