כל מה שאתם חייבים לדעת על ביטוח נסיעות

כל מה שאתם חייבים לדעת על ביטוח נסיעות

אחד מהדברים שאתם הכי אוהבים לעשות במהלך השנה זה לנסוע לחו"ל? אתם לא לבד. למעשה, היום, כאשר אפשר למצוא מידי פעם טיסות מוזלות כל כך ליעדים שונים בעולם, כולנו נרצה לנצל זאת. מצד שני, זה לא באמת משנה לאן אתם נוסעים, כי זה ברור שבלי ביטוח נסיעות לא כדאי לכם לצאת מהארץ. זה לא משנה אם אתם אנשים צעירים או מבוגרים וזה גם לא חשוב לאן בדיוק אתם מתכננים לנסוע. מה שבטוח זה שבלי ביטוח נסיעה, כל נסיעה עלולה להסתיים אחרת לגמרי לעומת מה שאתם חושבים. לכן, אם אתם יכולים לעשות מספר בירורים בנושא הזה מראש ולקבל את כל הנתונים החושבים, למה שלא תשקיעו בכך מחשבה כבר עכשיו?

מה משפיע על המחיר ביטוח נסיעות?

זה ברור מדוע אחד מהדברים שיטרידו אתכם כשתחשבו על ביטוח נסיעות, זו השאלה כמה תשלמו. למרות שהרבה פעמים נוכל למצוא טיסות זולות בקלות, לא אחת כל ההוצאות הנלוות, כולל הביטוח שתעשו לנסיעה, יעלו יותר מהטיסה עצמה. לכן כדאי שתכירו את הגורמים שיוכלו להשפיע על עלות ביטוח הנסיעה שלכם, כמו למשל:

  • האם הנוסעת היא אישה בהיריון
  • האם אתם אנשים בריאים בדרך כלל
  • האם אתם סובלים ממחלות כרוניות שונות
  • מה מטרת הנסיעה
  • לכמה זמן אתם נוסעים
  • לאיזו מדינה אתם נוסעים

מעבר לכך, איזה סוג של פעילויות צפויות ביעד שאליו תגיעו. למשל, האם אתם נוסעים לחופשה רומנטית של שבוע בפריז? או שאולי אתם נוסעים לחופשה סקי שכוללת את המסלולים הכי מסוכנים שיש? רמת הסיכון ופעילויות האקסטרים שבהן תיקחו חלק ישפיעו בצורה ישירה על המחיר של הביטוח. כמו כן, גם שאלות כמו – האם אתם מעשנים או לא, יכולות להשפיע על העלות הסופית. לכן ברור מדוע אדם אחד ישלם X על ביטוח שהוא יעשה לנסיעה שלו ואילו אדם אחר ישלם סכום שונה לחלוטין.

בחירת חברת הביטוח הנכונה

מעבר לכך שצריך להבין מהם הגורמים שיכולים להשפיע על העלות של ביטוח נסיעות, כמובן שיש לשים לב גם לשאלה באיזו חברת ביטוח תבחרו. האם כל חברה יכולה לתת לכם את אותו מענה? או שאולי יש חברות ביטוח טובות יותר מאחרות? אתם הרי לא רוצים להגיע למצב שבו אתם זקוקים לעזרה של חברת הביטוח ובסופו של דבר אין מי שיענה לכם. לשם כך רצוי מאוד לבדוק מה חושבים אחרים על אותה חברת ביטוח שנראתה לכם מתאימה. אם תשוו לא רק בין המחירים השונים, אלא תתייחסו גם לחוות הדעת, יהיה לכם יותר קל לבחור את חברת הביטוח המתאימה מבחינתכם. בצורה כזאת תוכלו ליהנות גם ממחירים טובים וגם מהידיעה הברורה שאם משהו באמת יקרה, תמיד תקבלו מענה כמה שיותר מהיר ויעיל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh