כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים עגלת קפה לאירוע

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים עגלת קפה לאירוע

מה אתם יכולים לעשות כדי להפוך את האירוע שלכם לכזה שכולם ידברו עליו? יכול להיות שמה שאתם צריכים לעשות זה רק לרכוש שירותי עגלת קפה לאירוע. על פניו מדובר על שירות פשוט, אך התועלת שלו תהיה מיוחדת במינה. הוא יגרום לאורחים להבין כי אתם עושים כל מה שאפשר כדי שהם יהיו מרוצים. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים עגלת קפה לאירוע? יש כמה דברים חשובים שחובה לשים אליהם לב. הרי בסוף תרצו לדעת כי הבחירה הזאת תהיה בחירה שתביא איתה את התועלת הנדרשת.

 

אילו סוגים של קפה יוגשו לאורחים?

הדבר הראשון שחובה לשים אליו לב הוא הבחירה שתעמוד לרשות האורחים כאשר העגלה תגיע אליהם. המטרה שלכם תהיה לאפשר לאורחים לקבל היצע רחב של אפשרויות כאשר עגלת הקפה מגיעה אליהם. אינכם צריכים להגיע למצב שבו האורחים יעשו התפשרות או יוותרו על הקפה שאותו הם אוהבים. בר קפה לאירועים קטנים או כל שירות אחר חייב להציע במחר אפשרויות, כך שהבחירה תהיה בידיים של כל אורח.

 

כמה אורחים עומדים להיות באירוע?

אם אתם מתכננים אירוע קטן, מאוד יכול להיות כי עגלת קפה אחת תעשה את העבודה. בו בזמן גם לאירועים גדולים עגלת קפה יכולה לעשות את העבודה על פי הציפיות שלכם. מהסיבה הזאת מראש מוודאים את כמות האורחים שאמורים להגיע לאירוע כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות. הכי חשוב מבחינתכם זה שהאורחים יראו כי אתם חשבתם עליהם לכל אורך הערב. אם לא תתאימו את הבחירה לכמות האורחים זוהי עשויה להיות בעיה שתתחרטו עליה.

 

באיזה שלב יוגש לאורחים הקפה?

עגלת קפה לאירוע צריכה להיות נוכחת במשך כל הערב כדי שהאורחים יבחרו מתי לגשת אליה. יש כאלה שירצו לגשת אליה בתחילת הערב, אחרים באמצע הערב ויש כאלה שירצו בסוף לפני הנסיעה הביתה. ברגע שעגלת הקפה תהיה נוכחת במקום בולט לעין מתחילת האירוע ועד סופו יהיה אפשר להנות מהיתרונות שהיא מציעה. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר כאשר זה נוגע לאירוע שלכם. עגלת קפה היא דרך מעולה לפנק את האורחים בדרך קצת אחרת.

 

מה התקציב שעומד לרשותכם?

כדי שלא תעשו בחירה שתתחרטו עליה יהיה עליכם להבין מה התקציב שעומד לרשותכם. הרי עגלת קפה לאירוע אמורה להיות שירות נוסף שיגיע יחד עם ברים או כל אופציה אחרת. בר קפה לאירועים קטנים אמור להיות כזה שיעניק פתרון אחד, בעוד עגלת קפה תעניק פתרון אחר. כדי שתוכלו לעשות בחירה מושלמת יהיה עליכם להבין כמה כסף עומד לרשותכם. כך לא תגיעו למצב שבו אתם מוציאים מעבר למה שחשבתם לעצמכם. עם זאת החדשות הטובות הן שהשירות לא יעלה הרבה מעבר למה שאתם מתארים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh