כל מה שרציתם לדעת על אוגמנטציה

כל מה שרציתם לדעת על אוגמנטציה

יש לא מעט מצבים שבהם צריך לפנות אל רופא שיניים. אחד מהמצבים הנפוצים בשנים האחרונות הוא המצב שבו רוצים להתקין שתלים דנטליים, ולא משנה מאיזה סוג. מה שאנשים לא תמיד יודעים על התקנת שתלים כאלה, זו העובדה שצריך שתהיה מספיק מסת עצם בשביל התקנת השתלים. עם זאת, לא תמיד זה המצב ולכן נשאלת השאלה: מה עושים? אם גם אתם מתלבטים לגבי העניין הזה, קחו בחשבון את העובדה שההליך הנכון עונה לשם אוגמנטציה. האוגמנטציה זה למעשה ההליך של השתלת העצם, ואחרי שנעבור את ההליך הזה, אפשר יהיה להתקדם עוד שלב בטיפול ולהניח את השתלים הדנטליים הרצויים.

איזה סוגים של טיפולי אוגמנטציה קיימים היום?

חשוב לדעת שכאשר מדברים על אוגמנטציה מדברים למעשה על כמה אפשרויות שונות, כמו למשל: הרמת סינוס, הגדלת רכס או שימור שקעים. בנוסף, האוגמנטציה יכולה גם להיות אוגמנטציה פריודונטלית, ובמקרה כזה למעשה הטיפול יכלול השתלת עצם מסביב לשן קיימת. הרעיון הוא למנוע תזוזה של שיניים ויש לכך חשיבות אדירה בכל מה שקשור לשמירה על השיניים. כמובן שגם כאשר מדברים על תהליך כמו אוגמנטציה מדברים על תהליך שכולל תחילה לא מעט בדיקות. יש לבדוק את מצב בריאות הלסת, את מצב השיניים ואת מצב החניכיים. לכן בהחלט ניתן לומר שאוגמנטציה זה תהליך שלם ולא טיפול של כמה דקות בודדות. בנוסף, כתוצאה מכך שהטיפול הזה אינו מהיר ופשוט, דרושה מומחיות ברמה גבוהה כדי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. זו הסיבה שבגללה לא כל רופא שיניים שאליו תפנו יתאים לעניין. חשוב לבדוק היטב באיזה מומחה אתם בוחרים, ואין ספק שרצוי יהיה לבחור מומחה שיש לו ניסיון רב שנים בתחום הספציפי הזה. במילים אחרות, זה שרופא שיניים מסוים יוכל לעשות לכם טיפולים אחרים כמו טיפולים שכוללים סתימות וכדומה, זה לא תמיד אומר שהוא יוכל לבצע גם טיפולים מורכבים יותר.

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת רופא השיניים שלכם?

זה לא משנה איזה סוג של טיפול שיניים אתם עושים ועד כמה העניין דחוף. מה שבטוח זה שכדאי לעצור לרגע ולראות באיזה רופא מומחה אתם בוחרים. הרעיון הוא להפקיד את המשימה בידי אנשי המקצוע הכי טובים שיש, ולכן, מעבר לניסיון של רופא השיניים, יש עוד כמה נתונים שכדאי לכם לברר. למשל, האם מדובר על רופא שיניים שאנשים אחרים ממליצים עליו? והאם המחירים של רופא שיניים סבירים? האם איש המקצוע שיטפל בכם גם עובד עם הסכמים שונים מול קופות החולים? כולנו יודעים שלא פעם ביקורים וטיפולים אצל רופאי שיניים יכולים לעלות לא מעט. לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור רופא מומחה שגובה סכומים סבירים, מובן שכדאי יהיה לבחור באיש מקצוע כזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh