כמה עולה ניסור בטון או קידוח בטון?

כמה עולה ניסור בטון או קידוח בטון?

כל התחום של ניסור או קידוח בבטון הפך להיות דבר מבוקש מאוד בשנים האחרונות בגלל השימוש הנפוץ בבטון מצד אחד והצורך בביצוע שינויים או שיפוצים שונים בקירות העשויים בטון מצד שני.

חשוב להכיר את הטכנולוגיות החדשות שנכנסו לתחום הזה של ניסור הבטון וזאת על מנת שפעולות הניסור ייעשו בצורה הכי נוחה, הכי מהירה והכי מדויקת.

ניסור הבטון נעשה כיום באמצעות מסורים מיוחדים שנועדו לשם כך והודות להם החיתוך של הבטון נעשה בצורה הרבה יותר בטוחה.

מתי צריך את השירות של ניסור או קידוח בבטון?

בכל פעם בו מבקשים ליצור שינוי כלשהו בקיר בטון, כמו למשל בעת שמתקינים מזגן ועולה צורך בקידוח חורים לצורך העברת התשתית, או שמדובר בניסור הבטון לצורך הרחבת חלון או יצירת פתח בקיר בטון, הרי שמדובר יהיה בביצוע ניסור שמחייב דיוק מירבי על מנת שאכן התוצאות תהיינה מושלמות.

חשוב לדעת שניסור בטון שנעשה שלא בכלים המתאימים, לא רק שאי אפשר יהיה ליצור בעזרתם את החורים או את החיתוכים במידה ובגודל הנדרשים, אלא שהם יגרמו לנזקים בשטח הקיר. הסדקים, השברים והבקעים שייווצרו בקיר ידרשו תיקונים ולא רק זה. הפגיעות בקירות הבטון עלולים לסכן את המבנה כולו.

איך מתבצע הניסור או הקידוח באמצעות היהלום?

הניסור והקידוח בקיר הבטון נעשה כיום באמצעות מסור יהלום או מקדח יהלום. מדובר למעשה בכלי שפועל בעזרת מנוע עוצמתי מאוד. הלהב הוא חד מאוד והוא קיים במספר קטרים בהתאם לסוג העבודה וקוטר או גודל הקידוח הנדרש.

דיסק החיתוך מצופה בחלקיקי יהלום וכך למעשה הופך מסור היהלום לחד וממוקד במיוחד.

לכל מי שתוהה, מה ליהלום ולמכונות ניסור הרי שחשוב לציין כי היהלום שמצפה את מסור ההלום הוא מש לא היהלום שאנחנו מכירים מעולם התכשיטים. המדובר הוא ביהלום תעשייתי שהוא שונה מאוד במהותו מהיהלום של התכשיטים.

היהלום למעשה הופך את מסור הבטון למסור יעיל ולכזה שמסוגל לגבור על הבטון הקשיח.

כמה עולה הניסור והקידוח בבטון?

אם אתם באים להתעניין ולבקש מחירון ניסור בטון, חשוב שתבדקו לפני הכול אל מי אתם פונים.

לא כל איש מקצוע שמבטיח לכם את השירות של חיתוך בטון בעזרת ציוד היהלום הוא אכן זה שייטיב לבצע את הפעולה בצורה הנכונה. זאת משום שלצורך ניסור הבטון, חובה להכיר את כלי המקצוע, חובה להיות בעלי ניסיון בתחום וחובה גם לדעת איך וכיצד לבצע את העבודה בצורה הכי בטוחה ובטיחותית.

זה בדיוק מה שאנחנו מציעים.

אחרי שאתם בטוחים שאכן הגעתם למקום הנכון ואתם רוצים לבצע את העבודה, חשוב שתבקשו הצעת מחיר מסודרת לביצוע העבודה כדי שלא תהיו מופתעים בסופו של דבר מהמחיר ומהתעריף.

המחירים בגדול נעים החל מ-150 שקלים למ"ר ועד לאלפי שקלים במקרים המורכבים יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh