כמה עולות סוללות לאופניים חשמליים? יצאנו לבדוק

כמה עולות סוללות לאופניים חשמליים? יצאנו לבדוק

כשרוכשים אופניים חשמליים מקבלים ביחד איתן גם סוללות, שאמורות להתאים לאופניים הללו בצורה הטובה ביותר. עם זאת, גם הסוללות הטובות ביותר מתבלות אחרי תקופה מסוימת צריך להחליף אותם. בנוסף, בעלי אופניים רבים מבינים שכדאי לרכוש סוללות לאופניים חשמליים נוספות. לעיתים מדובר בסוללה אחת ולעיתים בכמה סוללות שנמצאות כל אחת במקום אחד, בנתיב הנסיעה השגרתי של בעלי האופניים.

מתי בעצם נדרשת רכישה של סוללות לאופניים חשמליים? מהם המחירים של סוללות כאלה ומה משפיע על המחיר? היכן ניתן למצוא סוללה איכותית לאופניים חשמליים במחירים אטרקטיביים? כדאי לקרוא – כל התשובות בשורות להלן.

מתי כדאי לרכוש סוללות לאופניים חשמליים

כפי שכבר נכתב לעיל, רכישת סוללות לאופניים חשמליים איננה בהכרח תוצאה של העובדה שהסוללה הקיימת איננה ניתנת לשימוש. לעיתים מזומנות, הרכישה של סוללה לאופניים נועדה למטרות אחרות:

  1. סוללה חלופית: הפחתת היכון לכך שהסוללה הקיימת תתבלה ולא ניתן יהיה לרכב על האופניים החשמליים בצורה טובה. בדרך כלל, רכישת סוללות לאופניים חשמליים נעשית מהסיבה הזאת.
  2. סוללה נוספת: לעיתים הבעלים של אופניים חשמליות מעוניין ברכישה של סוללה נוספת, שאותה אפשר לשאת לכל מקום ולמנוע מצב שבו הסוללה הקיימת פשוט מתרוקנת ולא מאפשרת לרכב על האופניים החשמליים.
  3. כמה סוללות נוספות: ככל שהשימוש באופניים החשמליים הוא אינטנסיבי יותר, כך מתחזקת הנטייה של הבעלים שלהם לרכוש כמה סוללות לאופניים חשמליים ולהניח כל אחת מהן במקום שאלין מגיע בעל האופניים לעיתים קרובות .

יחד עם האמור לעיל, חשוב לזכור כי רכישת סוללות לאופניים חשמליים בנוסף על הסוללה הקיימת מחייבת מציאת מקום נוח לאחסן את הסוללות באופן שבו קל יהיה להגיע אליהן במקרה הצורך.

מחירי סוללות לאופניים חשמליים ואיך הם נקבעים

המחירים של סוללות לאופניים חשמליים כמו המחיר של כל פריט אחר, נקבע בהקשר של האיכות מצד אחד, ושל החברה המייצרת מצד שני, מה שאומר שהמוניטין משפיע בהחלט על המחיר. קבלו מחירים מעולים באתר https://greengoenergy.co.il.

  • מוניטין: סוללות של חברות מוכרות תימכרנה במחירים גבוהים. זאת משום שהבוללות הללו כבר הוכיחו את עצמן ומשרתות היטב בעלי אופניים חשמליים.
  • מתח ואמפר: המתח והאמפר של הסוללה משפיעים על האיכות של הנסיעה ועל המרחק שאפשר יהיה לעבור באמצעות הסוללת. ככל שהאמפר גבו היותר והמתח גבוה, כך הסוללה יכולה להתאים לנסיעות ארוכות יותר.
  • סוג הסוללה: גם סוג הסוללה משפיע על המחיר. ואכן, מדובר באמת מישה חשובה מאד לבחירת סוללות לאופניים חשמליים איכותיות.

המחיר של סוללות לאופניים חשמליים איננו אחר, ונע בטווח של כמה מאות שקלים ועד ליותר מאשר אלף שקלים. אמנם אי אפשר לומר בוודאות שמחיר גבוה מבטיח איכות גבוהה, אבל עם זאת יש קשר משמעותי בין מחיר לבין איכות של הסוללה. אם יש לכם עניין ברכישת סוללות לאופניים חשמליים, אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר כעת והמומחים שלנו יעמדו לרשותכם בהקדם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh