כסאות מנהל – טיפסתם גבוה, ומגיע לכם לשבת טוב

כסאות מנהל – טיפסתם גבוה, ומגיע לכם לשבת טוב

המונח "לשבת טוב" מתייחס לרמת ההכנסה או ההון של אדם, מושג עממי שכולם מכירים. אבל כשאנו מדברים על כסאות מנהל, אנו מתכוונים ממש מילולית – לשבת טוב. הישיבה הנוחה היא מתנה גדולה, בייחוד למי שיושב לצד שולחן העבודה שלו שעות רבות ביום. כשהכיסא שלכם נוח, אתם נינוחים, הריכוז גבוה יותר, התפוקה טובה יותר, ואתם מביאים לעולם את מה שאתם אמורים להביא – את הטוב ביותר שלכם.

יש לא מעט עיצובים של כסאות מנהלים, והבחירה המאתגרת עלולה להשאיר רבים בבלבול או בבחירה אימפולסיבית מחוסר סבלנות. במקום לצלול לעולם לא מוכר בלי עזרים, הכנו לכם רשימה קצרה ופשוטה של כמה נקודות ייחוס שיעזרו לכם לנווט במרחב החדש, ולבחור את הכיסא המושלם עבורכם, עבור מנהל שראוי שיישב טוב.

סוגי כסאות מנהל ודגשים לבחירה

  • חומר – מסיבה זו או אחרת כסאות העור נחשבים לכיסאות יוקרתיים. העור, חומר חי, או לפחות שהיה חי, לא מתאים לכל אחד, וכדאי שתדעו האם זה נוח לכם או לא. הריח המיוחד, הטקסטורה הייחודית לעור, והמחיר הגבוה יחסית מתאימים לרבים, אך מאתגרים אחרים, אז אם אתם הולכים על זה, וודאו שעור מתאים לכם.
  • סוגכסאות מנהל יכולים להיות בכל סוג, שכן אתם המנהלים ואתם תחליטו. אם אתם מנהלים שיושבים הרבה במשרד, שיקלו לחיוב לרכוש כיסא מנהלים אורטופדי, כיסא ארגונומי שנועד מראש להתכווננות והתאמה מושלמת לגוף שלכם, כדי שגם ישיבה ממושכת לא תגזול מכם אנרגיה, ותוכלו לשבת ערניים ומלאי ריכוז גם ביום עבודה ארוך במיוחד.
  • כיסא עם הדום – אם אתם מאלו האוהבים מעת לעת להרים את הרגליים ולהירגע במשרד, הרי שכיסא המנהלים המתכוונן יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם. ארגונומי או לא, הכיוונון הספציפי הזה מדבר על הדום רגליים המתרומם מהכיסא ומאפשר לכם להישען אחורה בנוחות ובנינוחות ולהירגע עמוק לתוך שלווה גם באמצע יום עבודה במשרד.
  • מחיר – המחירים של כסאות מנהלים יכולים לנוע בין 1,000 ₪ לאלפי שקלים, צפונה ככל שתרצו, לכן כדאי שמעבר לסוג ולדגם, תכירו את התקציב שלכם. ההמלצה היא להכיר כמה שעות אתם באמת הולכים לבלות על הכיסא שלכם, ואם מדובר בשעות רבות, כדאי בכל זאת להשקיע בו היטב, כדי שישקיע בכם חזרה.

עוד ריהוט משרדי למנהל

לא רק כסאות, מנהל צריך לאבזר את המשרד שלו בצורה שתואמת את המעמד. כשאתם עם משרד שמעוצב בטעם שלכם, אתם תורמים לתחושת התרבות של המשרד, לאופי ולהתנהלות של העובדים, שכן אתם בתור מנהלים מקרינים תחושה מסוימת.

ריהוט משרדי צריך להתאים במראה שלו לשאר הריהוט, וליצור ממש מיתוג של חדר המנהל. ככל שהחדר שלכם מעוצב טוב יותר, כך התחושה שלכם טובה יותר, והתחושה של הכפופים לכם טובה יותר גם כן, כי מנהל נינוח זה עובדים נינוחים, והעבודה מהנה יותר לכולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh