כ- 25,000 אזרחים ותיקים: "בלעדיכם החברה לא יכולה להתקיים"

כ- 25,000 אזרחים ותיקים: "בלעדיכם החברה לא יכולה להתקיים"

כך אמר ראש העיר הבוקר, באירוע הצדעה לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים במסגרת חודש האזרח המבוגר ברחובות* האזרחים הוותיקים של רחובות מילאו את היכל התרבות וצפו במופע ״שלאגר״ עם ששי קשת, ונהנו מיריד מידע על כל השירותים הרלוונטיים עבורם בעיר.

הבוקר, באולם מלא מפה לפה, נערך אירוע מיוחד לאזרחים ותיקים בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, דר׳ רוני באום, חברת המועצה מחזיקת תיק אזרחים ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות, אירית שיפריס מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעריית רחובות, ענת יולס מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר ואורית גהסי מהמחלקה שהנחתה את האירוע.

הבוקר נפתח ביריד שירותים של ארגונים ציבוריים העוסקים בנושא האזרחים המבוגרים בעיר. במקום הוצבו עמדות מידע ואנשי הסברה של 13 גופים שונים: המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים, עמותת עמך, עמותת עלה, המוסד לביטוח לאומי, הקתדרה העממית, בית החולים קפלן , המטה העירוני לבטיחות בדרכים באגף הביטחון בעיריה, ויצו , נשות הדסה, מכון אדלר, שירות ייעוץ לאזרח של האגף לשירותים חברתיים, עמותת מתן ורשת חוויות. נציגי הארגונים עסקו במתן מידע חשוב, גיוס מתנדבים, רישום לתכניות לגיל המבוגר ועוד.

לאחר מכן החל המופע באולם: "שלאגר – השירים היפים של הקולנוע הישראלי" – הלהיטים הגדולים של הסרטים הישראלים מכל הזמנים, משולבים בקטעי קישור ובהקרנת קטעי וידאו.

ראש העיר רחמים מלול בירך אותם ואמר: "בלעדיכם החברה לא יכולה להתקיים. אנחנו מציינים את חודש האזרח המבוגר באהבה, כי אנחנו מעריכים את תרומתכם לחברה. אתם מהווים נדבך מאוד חשוב במרקם המשפחתי והחברתי. תמשיכו לבוא לאירועים שלנו- זה מחייב אותנו".

דר׳ רוני באום, חברת המועצה מחזיקת תיק אזרחים ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות: "במסגרת המו״מ הקואליציוני בקשתי להמשיך ולהחזיק בתיק אוכלוסיות מבוגרות משני טעמים. האחד, זהו אתגר גדול עבורי ועבור החברה עם העלייה בתוחלת החיים. השני, אני פשוט אוהבת אתכם. נהניתי ללוות אתכם בחמש השנים האחרונות, ואני מודה לכל שותפי בפורום השולחן העגול שעוסק יום יום באזרחים הותיקים שבעיר".

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "כדי להזדקן – לא צריך כשרון או יכולת, אבל אף פעם לא מאוחר לעשות את כל מה שרציתם. יש הרבה פעילויות שמחכות לכם ברחובות, רק תבואו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh