כ-37,000 אלף תלמידים החלו את לימודיהם בעיר

כ-37,000 אלף תלמידים החלו את לימודיהם בעיר

רחובות פתחה את שנת הלימודים תשע"ח: כ-37,000 אלף תלמידים החלו את לימודיהם, מאות מוסדות חינוך נפתחו, נבנו מוסדות חינוך חדשים ועשרות כיתות לימוד. ראש העיר, רחמים מלול, חברי מועצת העיר ומנהלי העיריה ליוו את הילדים וההורים ביום הראשון והמרגש.

ראש העיר, רחמים מלול: "שמחתי מאד לפגוש את התלמידים הנרגשים, בני כל הגילאים, הצעירים ביותר שבניהם שנקלטו לראשונה בגני הילדים, תלמידי כיתות א' שהחלו את דרכם החדשה ותלמידי חטיבות הביניים והתיכונים. אין לי ספק שסיפקנו עבורם את התנאים הטובים ביותר להצלחה".

ב- 1.9.17 וכמיטב המסורת, נפתחה שנת הלימודים החדשה בסיור שנערך בין מוסדות החינוך בעיר רחובות, בראשותו של ראש העיר, רחמים מלול, ויחד עם חברי מועצת העיר וקברניטי העירייה. הסיור עבר במספר מוקדים ובין היתר, בבית הספר היסודי ע"ש ויצמן, בבית הספר 'אור לציון' בנות, באשכול הגנים בשכונת 'רחובות המדע', בבית הספר 'אור לציון' ובבית הספר התיכון ע"ש 'דה שליט'.

ראש העיר וכלל המשתתפים בסיור זכו לקבלת פנים חמה בכל מקום אליו הגיעו. במהלך הסיור הם צפו בשדרוג שעבר בית הספר 'אור לציון' בנות שאחד המבנים שבו שופץ בהשקעה גדולה, התקינו מזוזות חדשות בבית הספר התיכון 'דה שליט' ובאשכול הגנים החדש והמודרני שבשכונת 'רחובות המדע', שוחחו עם התלמידים ועם צוותי החינוך ואיחלו לכולם המון הצלחה בשנת הלימודים תשע"ח.

ראש העיר, רחמים מלול, אמר: "במהלך כל השבועות האחרונים שקדמו לפתיחתה של שנת הלימודים, עבדנו בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים בעירייה ובה.ל.ר, החברה לפיתוח רחובות, בכדי לפתוח את שנת הלימודים בצורה המיטבית, ואכן, שנת הלימודים נפתחה כסדרה, בצורה מוצלחת ביותר וללא תקלות. שמחתי מאד לפגוש את התלמידים הנרגשים, בני כל הגילאים, הצעירים ביותר שבניהם שנקלטו לראשונה בגני הילדים, תלמידי כיתות א' שהחלו את דרכם החדשה ותלמידי חטיבות הביניים והתיכונים. אין לי ספק שסיפקנו עבורם את התנאים הטובים ביותר להצלחה. בשנה שעברה חווינו למספר רגעי שיא משמחים, זכינו בפרס החינוך המחוזי, קריית החינוך אורט רחובות זכתה בפרס חינוך ארצי , מוסדות חינוך נוספים זכו בתגמול כספי על הצטיינותם, והיד עוד נטויה. גם השנה נדרשנו להיערך לקליטתם של מאות תלמידים נוספים במערכת החינוך העירונית כפועל יוצא ממעבר של משפחות וזוגות צעירים אל העיר במטרה להקים בה את ביתם, והשקענו סכום של כ- 200 מיליון שקל מושקעים בהקמת עשרות מבנים חדשים לחינוך בעיר רחובות. שנת לימודים פוריה ומוצלחת!".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מידי שנה כשמגיע היום הראשון לפתיחתה של שנת הלימודים אני מוצא עצמי נרגש מחדש, כאילו אני הוא זה שנכנס לראשונה לגן הילדים, כאילו אני זה שעולה לכיתה א' ומתהלך לראשונה במסדרונות בית הספר כאילו אני הוא זה שעומד לקראת שנת הלימודים האחרונה שלי במסגרת כיתה יב'. אני שמח על כך שהצלחנו בכוחות משותפים להכין את מערכת החינוך בצורה הטובה ביותר לקליטה מיטבית של התלמידים ולמען הצלחתם. השקענו המון מחשבה ומשאבים בקידום מערכת התכנית, קלטנו אנשי מקצוע מעולים ואנו מצפים שהשנה הזו תעלה אפילו על קודמתה. אני מברך את אנשי אגף החינוך, ההורים והתלמידים ומאחל לכולם שנת לימודים מוצלחת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh