ליווי מקצועי ואישי לאחר תאונת דרכים

ליווי מקצועי ואישי לאחר תאונת דרכים

כל תאונת דרכים עלולה להסתיים אחרת – תלוי בהמון גורמים כגון מהירות, תנאי הדרך, מספר המעורבים, כיווני ההתנגשות, סוג הרכבים שהיו מעורבים כמו אופנוע, רכב פרטי או משאית ועוד. הפציעות עלולות להיות חבורות קלות ומכות יבשות שיכולות לעבור כעבור מספר ימים ועד פגיעות קשות חלילה של עמוד שדרה, פגיעות ראש ועצמות מרוסקות ועוד.

הערכה מלאה של הפציעות עבור תביעת הפיצויים מהביטוח

חשוב לדעת כי בהיבטים המשפטיים בנוגע לפציעות תאונות דרכים ישנה חשיבות לגבי הפציעה ואיכותה, כדי שנוכל להעריך את גובה הפיצוי הכספי שניתן לתבוע את חברות הביטוח ולקבל לאחר תאונת דרכים. במקרים אלו, הכי רצוי לפנות אל משרד עורך דין תאונות דרכים תל אביב שילווה אתכם ברגע האמת ויוציא מחברת הביטוח את כל הכסף שמגיע לכם בגין אותה פציעה ספציפית.

פציעת צליפת שוט וההיתכנות שלה לאחר תאונת דרכים

אחת הסכנות השכיחות שיכולות להתרחש אחרי תאונת דרכים זה צליפת שוט פיצויים. מדובר על פגיעה שמתרחשת ברקמות הרכות של אזור הצוואר, וכשמה כן היא – היא נגרמת מתנועה מהירה במיוחד של הצוואר קדימה ואחורה, היינו כיפוף ויישור במהירות, ממש כמו תנועת הצלפת שוט. כאשר רכב עובר תאונת דרכים ומתנגש ברכב אחר או בקיר חלילה, יושביו חווים שינוי חד ופתאומי של תנועה-  ממהירות גבוהה יחסית עד לעצירה מוחלטת בשבריר שניה, דבר המתבטא בתנועת הנפה מהירה במיוחד וכיפוף של הצוואר קדימה ואחורה.

בשל התנועה החדה והמהירה, הצוואר עובר טראומה וחריגה מטווחי התנועה הטבעיים. הפגיעה הינה ברמה המיקרוסקופית וקריעה של סיבי שריר, גידים, העצבים וסדקים בעצמות של חוליות הצוואר.

התסמינים הם כאב, נוקשות בצוואר, הגבלה בטווח התנועה, כאבי ראש, סחרחורות ומיחושים מוקרנים אחרים. לפעמים יוצא שהתסמינים הללו לא מופיעים מייד לאחר התאונה אלא לאחר מספר שעות – אפילו 12 שעות לאחר התאונה.

צליפת שוט וההשלכות שלה מול חברות הביטוח

משתמשי דרך שעברו תאונת דרכים יכולים לקבל פיצויים בגין תאונות שבהם חוו פגיעת צליפת שוט. ואף אנשים שחוו את זה לאחר כמה חודשים מדווחים על תסמינים שנשארו מאז ופוגעים באיכות חייהם. לכן, חשוב מאוד לפנות ולקבל טיפול רפואי מייד ישיתן מענה, בנוסף לשאר החבלות שהתווספו על תאונת הדרכים, גם לפציעות של צליפת שוט. זה יכול מאוד לעזור לנפגעים לקבל פיצויים מחברות הביטוח. ההמלצה של משרד עורכי הדין שלנו זה להמתין אפילו שנה לצורך קבלת תמונת מצב מלאה של הפגיעה והנזק הנגרם ממנה.

התחשבות בכל ההיבטים של הפציעות בתאונות הדרכים

כאשר ניגשים לתבוע את חברת הביטוח בגין תאונת דרכים בה היו מעורבים, חשוב לתת דגש לא רק על הפגיעות הנראות לעין אלא גם על פציעות וחבלות "קלות" יחסית לכאורה שעלולות להידרדר ולגרום לסבל של ממש וירידה באיכות החיים חלילה. למשל, פציעת שוט והשלכותיה לא מופיעות בדרך כלל מייד אלא לאחר זמן. לכן, אסור לזלזל בכך ולסמן אותן בתור פציעות קלות, על מנת שחברות הביטוח לא יקלו ראש בפיצויים בגין פציעות אלו. משרד עורך דין תאונות דרכים תל אביב יוכל להסביר לכם את המצב וכיצד לנהוג בצורה נכונה על מנת שתקבלו את המגיע לכם עבור פציעות צליפת שוט פיצויים מלאים.

הצעד החיוני הראשון שלכם לאחר תאונת דרכים

אנו ממליצים לכם, דרך משרד עורך דין תאונות דרכים תל אביב, לפנות באופן מידי לבית החולים ולבצע את כל הבדיקות בצורה מקיפה ככל שניתן על מנת לקבל כמה שיותר פרטים שיתנו תמונת מצב אמיתית ומלאה על הפגיעה והשלכותיה האפשרויות. זה יכול לסייע לכם ולנו להתמודד מול חברת הביטוח שתנסה להקל בדבר זה. צליפת שוט פיצויים עלולה להיראות קלה יחסית אך עלולה עם הזמן להתפתח ולהסב לכם נזק וסבל נפשי ורגשי.

נלחמים בשבילכם בתביעה מול חברות הביטוח

חברות הביטוח ינסו לגרום לכם למשוך יד מהתביעה או להתפשר על פיצויים חלקיים וקטנים. אנו במשרד עורך דין תאונות דרכים תל אביב נעשה הכל על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, עבור כל שקל ששילמתם לביטוח. עברתם תאונת דרכים עם סיכוי לפציעת שוט? אל תישארו שאננים. פנו עכשיו אל משרד עורכי הדין המקצועי שיסייע לכם להבין את צליפת שוט פיצויים ולקבל את המגיע לכם בצורה מלאה וחסרת פשרות!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh