לימודי הייטק במכללת סלע

לימודי הייטק במכללת סלע

למעלה מ-30 שנים שמכללת סלע מובילה את ענף ההכשרות המקצועיות לתחום ההייטק, ומכשירה בוגרים ובוגרות המשתלבים בהצלחה בשוק העבודה.

עם מרצים ומרצות המגיעים מתוך התעשייה, וקשרים ענפים אל מול מגוון גורמי מפתח בשוק התעסוקתי של תחומי ההייטק בישראל, מכללת סלע מקפידה בכל עת על עדכון תוכניות הלימודים כך שיעניקו את המענה המדויק לצרכיהם של המעסיקים והמעסיקות.

באופן הזה, בוגרי ובוגרות המכללה עונים על הדרישה הקיימת בחברות הטכנולוגיות ומשתלבים במגוון תפקידי מפתח ובעלי אפיקי קידום עתידיים.

לימודי הייטק למתחילים

במכללת סלע ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של מסלולי לימוד להייטק כגון: לימודי תכנות, לימודי אבטחת מידע וסייבר, לימודי אנימציה, קורסי גרפיקה ולימודי בדיקת תוכה QA.

מומחיותה של סלע טמונה ביכולתה לקבל אל ספסל הלימודים סטודנטים וסטודנטיות ללא כל רקע מקדים בתחום, ולהכשירם באופן המלא לקראת השתלבות מלאה בשוק העבודה, ועם אחוזי ביקוש גבוהים.

לצד מגוון המסלולים המוצעים, צוות סלע שמח להעמיד לרשות המועמדים והמועמדות אנשי מקצוע מיומנים אשר יסייעו בבחירת ההסמכה המתאימה ביותר. במבדק התאמה שעורכת המכללה, ניתן לקבל ייעוץ והכוונה מדויקים המסייעים למועמדים לדייק את מסלולם ורצונם.

סביבה טכנולוגית מובילה

בתור מכללה טכנולוגית וותיקה ללימודי ההייטק בישראל, בסלע נהנים הסטודנטים והסטודנטיות ממעבדות מחשב מתקדמות העונות על הרמה הלימודית הנדרשת למען הכשרה נאותה ומקיפה.

המכללה שמה דגש קפדני על מתן יחס חם ואישי לכל סטודנט וסטודנטית, וזאת כדי להבטיח את הצלחתם ושביעות רצונם מן המסלול הלימודי הרלוונטי.

כל מסלולי הלימוד מגובים בחומרי עזר הנערכים על-ידי המכללה וכן חומרי לימוד שונים אשר מסייעים למשתתפים והמשתתפות לשמר קצב התקדמות אחיד ככל הניתן.

לכל אלו מתלווה תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת.

חיילים משוחררים משירות קרבי? כדאי להכיר!

השתחררתם זה עתה משירות קרבי ואתם מחפשים את הדרך הנכונה להתחיל את האזרחות?

מכללת סלע שמחה ונרגשת להשתתף בפרויקט לוחמים להייטק, ובמסגרתו מוצעים מגוון מסלולי לימוד טכנולוגיים המכשירים את בוגריהם להשתלבות מהירה בשוק העבודה הטכנולוגי.

המסלול פונה ללוחמים ולוחמות אשר השתחררו בין החודשים יוני לאוגוסט 2022 וכן לאלו שהשתחררו משירות החובה לאחר ה-1 באוגוסט 2017.

לצד זאת, כדאי לדעת כי באתר המכללה מודגש כי לחיילים משוחררים, עד 5 שנים מתום שירותם לשירות חובה, וכן משרתי מילואים בשירות משמעותי עד 10 שנים מתוך שחרורם, זכאים לקבלת הנחה משמעותית בשכר הלימוד העומדת על 6,000 ₪ ושיכולה אף להגיע לכעשרת אלפים שקלים.

ייעוץ לימודי במכללת סלע

מעוניינים לדעת יותר על תוכניות הלימוד? במכללת סלע מזמינים אתכם ואתכן ללמוד על ההכשרות הטכנולוגיות בשיחת ייעוץ עם יועץ לימודים מוסמך מטעם המכללה.

באתרה של המכללה, ניתן ליצור קשר טלפוני ישיר או להשאיר פניה לצורך קבלת שיחה חוזרת מנציג שירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh