לעבור את החורף בכיף – פריטי חימום שונים שמומלץ שיהיו בבית

לעבור את החורף בכיף – פריטי חימום שונים שמומלץ שיהיו בבית

עונת החורף כבר כאן ולמרות שהחורף הישראלי אינו קר במיוחד, עדיין אנחנו חווים כאן כמה חודשים קרים וגשומים, בהם חשוב שנרגיש חמים ונעים כשאנחנו נמצאים בבית שלנו (כמו גם במשרד ובכל מקום אחר…). באמצעות כמה אביזרים ואמצעי חימום שונים לבית נוכל להבטיח כי החורף הקרוב יעבור ביתר נעימות וחמימות, גם בלילות הקרים ביותר.

מהם אביזרי החימום השונים אשר ניתן ומומלץ לקנות לקראת החורף, גם כתוספת לחימום המרכזי שכבר קיים בבית או בדירה שלנו? מהו המקום לחפש ולקנות אביזרים אלו ולמה חשוב לשים לב בעת הקנייה?

מרדיאטור לחדר השינה ועד מיקרוגל לבית או למשרד – אביזרי חימום שכדאי שיהיו

קיימים כמה סוגים עיקריים של אביזרי חימום שכדאי שיהיו בכל בית ומקום עבודה, וכפי שנראה מיד הכוונה אינה בהכרח רק לתנורים לחימום החלל בו נמצאים.

אך כמובן שחימום המקום בו אנו שוהים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בחורף, ולכן מומלץ מאוד להצטייד ברדיאטור טוב, קטן או בינוני, אשר יוכל לחמם את חדר השינה או הסלון גם בנוסף לאמצעי החימום העיקרי בו אנו משתמשים. רדיאטור גדול יכול להיות גם אמצעי החימום המרכזי, אך חשוב לקחת בחשבון כי לוקח לרדיאטורים בערך כמחצית השעה עד שמתחילים באמת לחמם את החדר. כמו כן, ניתן כמובן להשאיר את הרדיאטור דולק לאורך מרבית שעות היום או הלילה (ברובם קיים כיום תרמוסטט והם גם חסכוניים בתצרוכת חשמל…), וכשנמצאים לידו ניתן גם לייבש עליו בגדים רטובים או לחים.

גם חימום יעיל ומהיר של האוכל שלנו הוא משהו שכדאי לחשוב עליו במיוחד לקראת החורף, וכאן מיקרוגל הוא המכשיר המרכזי בו מומלץ להצטייד. מיקרוגל מחמם את המזון במהירות הגבוהה ביותר, הוא כמעט ואינו צורך חשמל וגם מחירו אינו גבוה כלל וכלל. בכל מטבח כדאי שיהיה מיקרוגל, גם אם כבר יש בו תנור בישול וכיריים. למשל, לצורך חימום קערת מרק מהמרק של אתמול שהכנסנו למקרר…

הצעה נוספת לאביזר שיעביר לכם את החורף בחמימות, אביזר "פשוט" יותר מרדיאטור או מיקרוגל, הוא בקבוק חם. אותו בקבוק עשוי גומי עבה (ורצוי גם שיהיה מרופד בבד נעים) בו  ממלאים מים רותחים. אין דרך נעימה יותר להתחמם מול הטלוויזיה או כשנכנסים למיטה הקרה…

היכן וכיצד מומלץ לקנות אביזרי חימום לחורף?

את כל מכשירי ואביזרי החימום שהזכרנו לעיל ניתן למצוא ומומלץ לקנות ברשת כמובן, באתרי קניות המרכזים קטגוריות שלמות של מוצרים ואת כל המבצעים וההנחות שבנמצא. הן רדיאטור והן מיקרוגל, בקבוק חם וכל אמצעי חימום יעיל ונפוץ אחר – כולם מוצרים שנוח ומתבקש לקנות אונליין. אין יותר מדי סיבה לבזבז זמן על לגשת לחנות. מה שרואים בתמונה (וקוראים במפרט הטכני) זה מה שמקבלים. ברשת הקנייה תהיה המהירה ביותר והמוצר יגיע עד אליכם הביתה. רק חשוב לשים לב כי מדובר באתר המציע פרוטוקול קנייה מאובטחת, ולבצע השוואת מחירים מקדימה לפני שלוחצים על כפתור הרכישה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh