לקנות ארונות הזזה שלוש דלתות בצורה חכמה

לקנות ארונות הזזה שלוש דלתות בצורה חכמה

איך בוחרים ארון מתאים לחדר? לאיזה חדר מתאים ארון שלוש דלתות?  ארונות הזזה הם ארונות נוחים מאוד לשימושים השונים בבית ובמיוחד בחדרי השינה. ארונות הזזה שלוש דלתות הם ארונות שמתאימים לשימושים רבים ונחשבים מבוקשים במיוחד על ידי משפחות עם ילדים. ארונות מסוג זה מתאימים לילדים, לבני נוער ואף למבוגרים שכן הם מספקים פתרון אידיאלי לצרכי המשפחה הישראלית.

בחירת הסגנון

ישנם סגנונות עיצוב רבים כאשר מדובר על ארונות הזזה – ישנם ארונות מעץ מלא או משילוב של עץ וחומרים אחרים, ארונות בצבע אחיד או מחולקים לצבעים. ישנם ארונות שמשולבים בהם מראות מלאות או מחולקות, יש מראות רוחביות ואופקיות וגם פנימיות וחיצוניות.

סגנון הארון גם נקבע על פי החלוקה שנעשית בו – ישנם ארונות בהם יש הרבה מגירות או ארונות ללא מקום לתליית בגדים על קולבים. ישנם ארונות עם מקומות אחסון נסתרים וישנם ארונות עם מדפים מותאמים אישית. בעת בחירת ארון יש לשים לב לפרטים הקטנים ולבחון האם הארון ישרת את הצרכים שלשמם הוא נרכש.

קניית ארונות הזזה שלוש דלתות באינטרנט

בעידן של היום ניתן לרכוש רהיטים באתרי האינטרנט ואפילו לא לטרוח להגיע לחנות. אם אפשר לעשות קנייה של הסופרמרקט בבית אין מניעה לרכוש גם דברים גדולים יותר לבית כמו ריהוט.

כמעט כל חנות ריהוט שמכבדת את עצמה מחזיקה כיום באתר אינטרנט פעיל ובו ניתן לראות תמונות של כל המוצרים בחנות, כולל פירוט מלא של מידות, חומרי גלם וסגנונות. רוב התמונות מציגות גם את חלל הפנים של הארון ומאפשרות למעשה לקבל אינדיקציה די טובה למוצרי הריהוט בחנות.

רגע לפני שקונים – מה חשוב לבדוק

בין אם הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של החנות או בחנות עצמה יש לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים:

  • האם הארון מתאים במידותיו למיקום אליו הוא מיועד בבית או בחדר? יש למדוד בצורה מדויקת ואף להתייעץ עם המוכר בחנות לגבי המידות שנלקחו.
  • האם סגנון העיצוב של הארון מתאים לסגנון העיצוב של החדר?
  • האם הארון ישרת את צרכי החדר? האם הוא מתאים בגודלו לכל הבגדים או החפצים שיוכנסו אליו?
  • האם מנגנון ההזזה של הארון איכותי וחזק?
  • מהו החומר ממנו עשוי הארון ועד כמה הוא עמיד?
  • האם יש לארון אחריות ואם כן, לכמה שנים?

ומה עוד חשוב לדעת?

בעת רכישת ארונות הזזה שלוש דלתות רצוי לבחון גם נושאים כמו עלות הובלה והתקנה של הארון בבית, לפעמים עלות זו יכולה לייקר באופן משמעותי את הרכישה ויש לקחת זאת בחשבון. כדאי לבדוק האם ניתן לפרק ולהרכיב את הארון בקלות במידה ויש צפי לבצע העברת דירה בתוך כמה שנים. כמו כן, בואו להתייעץ עם המומחים מאתר עץ מי ולקבל מהם עצות מתוך ניסיון.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh