מאמנת אישית זוגיות

מאמנת אישית זוגיות

מאמנת אישית לזוגיות הינה בעלת ההכשרה, הידע, הכלים המקצועיים והניסיון לסייע לאנשים שכמהים לבנות זוגיות אך מתקשים לעשות זאת בכוחות עצמם. אימון אישי לזוגיות מבוסס על יצירת אמון, שיתוף והדדיות בין המאמן למתאמן וזאת על מנת שהמתאמן יחוש ביטחון ויוכל לשתף בפתיחות את המאמנת לגבי הקשיים שלו. פתיחות זו מהווה מפתח להבנה מעמיקה של הגורמים המעכבים ושל המכשולים שמונעים מהמתאמן ליצור זוגיות בריאה ולקיים מערכת יחסים זוגית לאורך זמן. מטרת האימון הינה להקנות כלים ויכולות שייקלו על המתאמן ליצור אינטראקציה וכימיה טובה עם בנות זוג פוטנציאליות וזאת לאחר יצירת ההבנה כי התמודדות עם תסכול, קשיים ודחייה בתחום זה הינה נורמלית ושכיחה למדי. לאחר בניית האמון והשותפות והעברת המסר כי קושי בבניית זוגיות הינו נורמלי, ניתן להטמיע כלים ולסייע למתאמן לחזק נקודות תורפה וחולשות ולגלות את התכונות, היופי והיתרונות הקיימים בו. שילוב של הפרמטרים הללו יביא לחיזוק הדימוי והביטחון העצמי, לפתיחות והגדלת הסיכויים למצוא זוגיות טובה ולבנות מערכת יחסים יציבה ומשמעותית.

מייאוש וחוסר אונים לאמונה והערכה עצמית

מאמנת אישית זוגיות מעבירה אימונים פרטניים ויוצרת זיקה וקשר אישי עם המתאמן וזאת בשונה מטיפול פסיכולוגי, בו המטפל לומד את הקושי של המטופל ומנחה אותו כיצד לשפר את התנהלותו ואת הרגשתו. תחושת ההדדיות והחיבור האישי מהווים את המפתח למציאת הכוחות הפנימיים בקרב המתאמן להתמודד עם הקשיים, לחזק חולשות ולהתגבר על חסמים ועכבות. התחושה כי אין בן או בת זוג שמתאימים לי והתסכול ועוגמת הנפש בהתמודדות עם קשרים שמתפרקים, עלולים להביא אותנו למצב ולמקום של חוסר אונים וייאוש וממקום שכזה הסיכוי לבנות זוגיות טובה אינו גדול. ללא אנרגיה ואמונה בעצמנו וכוונה אמיתית, הניסיונות החוזרים יובילו, ככל הנראה, לעוד ועוד כישלונות ואכזבות ולבסוף בלית הברירה, נוותר. מאמנת אישית זוגיות מחזקת את האמונה שזה אכן יכול לקרות גם לנו ולמדת כיצד ליצור זוגיות מתוך תשוקה ושמחה.

מה כוללת תוכנית האימונים?

תוכנית האימונים מותאמת באופן אישי לצרכי המתאמן, מאפייניו האישיים ומטרותיו וזאת לאחר ביצוע אבחון ואפיון מקצועיים. במהלך הפגישות הראשונות המאמנת מתמקדת באיתור מעכבי הזוגיות וזאת באמצעות לימוד של ההתנהלות בקשרי עבר ומתוך דפוסי חיים שונים. המטרה של האימון הינה לשנות את הדפוסים שמגבילים אותנו ולהציג בפנינו את נקודות החוזקה והיתרונות שלנו. חיזוק ההערכה והאהבה העצמית מביאה לחיזוק הביטחון העצמי וזהו הכלי האפקטיבי ביותר לבניית זוגיות ממקום בטוח, שלם ובלתי מתפשר. רובם של האימונים האישיים לזוגיות מורכבים מסדרה של 12 פגישות, כאשר הקשר נמשך גם בין המפגשים וגם לאחר תום ההליך. האימון מתאים לרווקים ורווקות המעוניינים להקים משפחה ושחשים עייפות מלקבל עצות מחברים ומתקשים להתמודד עם הלחצים המשפחתיים. האימון מתאים גם לגרושים המעוניינים לבנות זוגיות חדשה ורוצים לוודא כי לא יחזרו על טעויות שעשו בקשרים קודמים. הקבוצה השלישית הינה צעירים שלא חוו זוגיות ומתקשים למצוא כזו בשל חוסר ביטחון, חוסר ידע וחוסר ניסיון.

לסיכום, אימון אישי לזוגיות הינו מסע משותף של התמודדות עם אחד האתגרים המשמעותיים בחייכם והוא בניית זוגיות בריאה ומוצלחת  מאמנת אישית לזוגיות תאתר מה עוצר בעדכם, תשנה את שניתן לשינוי ותלמד אתכם לקבל מה שנתפס אצלכם כחופשה. ללא ספק, בסיום התהליך, תחושו ביטחון, סיפוק ותזכו למצוא אהבה ולקיים מערכת יחסית זוגית נהדרת.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh