מבנה שירותים יביל – כל מה שעליכם לדעת

מבנה שירותים יביל – כל מה שעליכם לדעת

מה הוא מבנה שירותים יביל? מה השימושים בו? מה היתרונות בו? ולמה כדאי להזמין אותו? כל אלו הן שאלות שבהן נדון במאמר זה. אז אם זה מדבר אליכם, תמשיכו לקרוא.

מבנה שירותים יביל, או מבנה שירותים נייד, הוא בעצם מבנה של שירותים שאותו אפשר להתקן בכל אזור שבו יש חיבור למים וביוב. חשוב לציין כי מדובר במבנה שירותים ולא בתא שירותים כימיים, אלא שירותים של ממש, הכי דומה לשירותים שיש לנו בבית. במבנה שירותים זה ניתן למצוא את כל האבזור שצריך : כיור וברז, אסלה וניאגרה, חיבור לביוב, מערכות אינסטלציה, פתח איוורור, ממש כמו בכל תא שירותים אחר.  בנוסף מבנה השירותים יכול להגיע עם תוספות של אביזרי נגישות וכך הוא הופך להיות מבנה שירותי נכים העומד בכל תקני הנגישות. מבנה השירותים עשוי מפאנל מבודד וחזק, כך שהוא עמיד בפני תנאי מזג האוויר.

כפי שהזכרנו, מבנה שירותים יביל הוא לא מבנה שירותים כימיים. ישנם לא מעט הבדלים בין השנים ולהלן חלק קטן מהם:

  1. סטריליות – מכיוון שבשירותים כימיים אין חיבור למערכת ביום או מים, דבר זה גורם לחוסר סטיריליות ונקיון בשירותים.
  2. באסלה של שירותים כימיים ישנו חומר כימי (מכאן מגיע מקור השם) שלעיתים משחרר חומר רעיל לאוויר, מדובר בדבר שאינו בריא לנשימה.
  3. עמידות – תא שירותים כימים הרבה פחות יציב, עמיד וחזק ממבנה השירותים היביל.

כפי שניתן להבין מהדוגמאות שהראנו לכם, שהשימוש במבנה שירותים יביל הוא נוח יותר, סטרילי יותר ואפילו בריא יותר מאשר שימוש בשירותים כימיים.

היכן נשתמש במבנה שירותים יביל?

ניתן להשתמש במבנים אלו במקומות רבים כגון: בתי עלמין, אתרי בנייה, מרכזי קניות, הופעות וארועים, בסיסים צבאיים, מועדוני ספורט ובעצם בכל מקום בו אין היתר בניה או שישנה בעיה לבנות תאי שירותים מאפס, הן מבחינת אישורים והן מבחינת זמן.

למרות שהדמיון בין מבנה השירותים היביל, לשירותים שיש לנו בבית גדול, עדין לא מדובר באותו הדבר בדיוק. מבנה שירותים יביל, כשמו כן הוא, יביל, כך שניתן להעביר אותו ממקום למקום, כמובן שאין צורך לנייד עכשיו מבנה שירותים ממקום למקום אך עדין, ברגע שיש את האופציה באמת ניתן להשתמש בזה באופן "זמני". לדוגמא, באתרי בניה, יש צורך לדאוג לשירותים לפועלי הבניין, אך אין צורך במשהו קבוע כי ברגע שהבניין יאוכלס לא יהיה צורך בשירותים עוד. לכן, במצב כזה, הפתרון של להשתמש במבנה שירותים שהוא נייד הוא מצוין.

לסיכום

היתרונות והשימושים במבנה שירותים יביל הם רבים, לכן אם יש לכם צורך במבנה שירותים, אך אין לכם היתרי בניה, או זמן, הפתרון של מבנה יביל הוא בדיוק בשבילכם! אז למה אתם מחכים?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh