מבצע הסברה לרוכבי כלי הרכב הדו גלגליים

מבצע הסברה לרוכבי כלי הרכב הדו גלגליים

עיריית רחובות, באמצעות המטה העירוני לבטיחות בדרכים באגף חירום, בטחון ובטיחות, קיים ביום שני (6.2) מבצע הסברה עבור רוכבי כלי הרכב הדו – גלגליים ברחובות, בשיתוף עם משרד התנועה במשטרת רחובות בפיקודו של פקד שמשון כבדה.

במסגרת המבצע, הגיעו מדריכים מקצועיים לרכבים דו-גלגליים, במטרה לבצע פעילות הסברה עבור ציבור הרוכבים בנושא הסכנות בכביש וכללי הנהיגה הבטוחה. המבצע לווה בסיסמא "אל תפתיע ואל תופתע" של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, לצמצום תאונות הדרכים בקרב רוכבי הדו-גלגלי בעיר רחובות. במהלך מבצע ההסברה התמקמו שוטרי תחנת רחובות באזורים שונים ברחבי העיר כגון ציר הרצל, אזורי התעשייה ועוד, ועצרו את הרוכבים לבדיקת רישיונות, הסברה, מתן כללי בטיחות, טיפים למניעת תאונות ועוד. 

מנהל המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעיריית רחובות, אייל לוי : "התגובות הראשונות היו בעיקר של הפתעה, אך עד מהרה הבינו הרוכבים שכוונת המבצע היא חיובית, הם שיתפו פעולה עם הדיילים ואף שיבחו את הפעילות הברוכה, שנועדה להגביר את המודעות שלהם למגבלות הכלי ויחסו אל מול כלי הרכב האחרים. כל רוכב שנעצר לביקורת והדרכה קיבל  מחזיק מפתחות בצורת אופנוע וכן "חם צוואר" עם לוגו של העיריה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים".

מפקד משרד התנועה במשטרת רחובות, פקד שמשון כבדה : "במבצע ניתן דגש רב על עדכון הרוכבים על ההחמרה בחוקי האכיפה החל מנסיעה על המדרכה, המהווה רישום הזמנה לדין במקום קנס, דרך החמרה בחוק לגבי רוכבים שחוצים במעברי חצייה ברכיבה עם הקטנוע. המבצע שנערך הינו השלב הראשון לפני אכיפה מסיבית כנגד רוכבי הדו גלגלי ובכלל עברות התנועה בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh