מדברת מהשטח: כך הפכה גלי אפל-קסטל לאוטוריטה מובילה בנדל"ן החולש על רחובות והסביבה

מדברת מהשטח: כך הפכה גלי אפל-קסטל לאוטוריטה מובילה בנדל"ן החולש על רחובות והסביבה

היא לקחה את המושכות מאביה לפני 14 שנה וכיום מנהלת את סוכנות הנדל"ן המוכרת בעיר רחובות, מדברת על השינויים שחלו בסביבה ומגמת מיקסום זכויות הבנייה – ראיון אישי עם גלי אפל-קסטל, מנהלת חברת "דיור פלוס"

"הדבר הטוב ביותר בענף הזה, הוא שהדברים דינמיים ומשתנים מיום ליום. המחירים לפני שנה לא דומים למחירים היום, השוק תנודתי ומרתק ומעל הכל- אני פוגשת אנשים חדשים בכל יום ובסוף- נדל"ן ושיווק נדל"ן נשען על החיבור בין בני אדם", אומרת גלי אפל-קסטל, מי שמנהלת מזה 14 שנים את סוכנות הנדל"ן המוכרת ברחובות 'דיור פלוס', אותה ייסד אביה, צבי אפל.
גלי אפל-קסטל נולדה וגדלה ברחובות. אביה, הקים את החברה בשנת 1986 וכניסתה לניהול החברה היתה טבעית וברורה לה. "כל מי שרוכש או מוכר באזור רחובות והשפלה, כנראה עבר פה בשלב כלשהו", אומרת אפל-קסטל, "אני גאה במיוחד על עסקאות לשיווק נדל"ן, שאני מבצעת עבור החברות היזמיות שבונות באזור, וגם על הפיתוח של תחום מכירת המגרשים לבנייה- הליך מרתק בפני עצמו".

רחובות רשמה זינוק משמעותי במחירי הדירות, תני לנו תמונת מצב.

"שוק הנדל"ן ברחובות ובאזור השפלה בכלל עבר שינוי קיצוני. רחובות הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממרכז הארץ, כשהיא נהנית מנגישות נוחה, בנייה חדשה שהולכת ומתרחבת, הזדמנות לאיכות חיים ייחודית וקרבה לאזורי תעסוקה ומסחר מצוינים. אין ספק שמכל הבחינות האלה, רחובות נהנית מצמיחה אדירה, וזה בהחלט ניכר בהיקפי הפעילות שלנו ובמחירים שלא נראו עד היום ברחובות.
רחובות, שהיתה משופעת בבתים פרטיים ובקרקעות פרטיות, עוברת שינוי משמעותי נוסף בימים אלה, עם מכירתם של מגרשים רבים ליזמים, שימקסמו בהם את זכויות הבניה ויוסיפו עוד ועוד יחידות דיור לעיר הצומחת.
בתוך כך, הקמנו את סקר המחירים המתעדכן לאזור, שמציע מבט מקיף על מחירי הביקוש בפרויקטים חדשים. מדובר בכלי עבודה משמעותי, הן עבורי, הן עבור קהל הרוכשים והמוכרים באזור והן עבור כל קבלן או לקוח שנכנס לרחובות ומעוניין ברגע אחד לקבל תמונה על כל המחירים של הפרויקטים המשווקים בעיר כיום. הם מבינים את טווחי המחירים, והדרישות שלהם יותאמו למחירים של הסקר. זו עוד דרך לקבל מידע ישיר ונתונים ברורים על שוק הנדל"ן באזור".

האם היותך אשה בראש חברה העוסקת בתחום הנדל"ן, הוא מגבלה או יתרון?

"מעולם לא ראיתי עצמי נחותה מכל גבר בענף, אלא להיפך. הראייה הנשית, היכולת לנהל משימות רבות במקביל, והיכולת הטבעית לנהל מו"מ וליצר שיח מקרב ומחבר בין אנשים- הפכה אותי לטובה יותר במקצוע. יש לציין שאנחנו צוות שפועל יחד ומונה היום 13 סוכנים".

מה הן הרגישויות של הרוכשים כיום?

"רכישת דירה, ולפעמים גם מכירת דירה, הם אירוע משמעותי מאוד בחייו של אדם ובחייה של משפחה. אלה החלטות משמעותיות, שישליכו על חיינו שנים ארוכות קדימה, ובצומת ההחלטות החשוב והמשמעותי הזה, אנחנו לוקחים על עצמנו ללוות כל אחד מהלקוחות עד לבחירה הנכונה ביותר עבורו- אם ברכישה ואם במכירה. בימים אלה, אנו מרחיבים את הפעילות בתחום שיווק מכירת ורכישת מגרשים, וכאן מדובר לפעמים בנושא רגשי אף יותר. לרוב, מדובר ביורשים של נכס ישן על קרקע פרטית שירצו למקסם אותו, מצד אחד, ומצד שני- יודעים שמכירתו תשנה את הנוף של הבית שהם הכירו ואהבו במשך שנים".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh