מדוע בעת שיווק ברשתות חברתיות חובה לעשות פילוח של קהל היעד?

מדוע בעת שיווק ברשתות חברתיות חובה לעשות פילוח של קהל היעד?

עולם הפרסום הוא בין העולמות המורכבים ביותר שיש והוא עולם שקשה מאוד להצליח בו. כאשר או מפרסמים אנו צריכים לחשוב על קהל היעד שלנו, על המתחרים שלנו ועל המוצר שלנו. לא רק זאת אלא שאנו צריכים גם לחשוב על הנושא של איפה נפרסם את המוצר או השירות שלנו וכאן נכנס לתמונה שיווק ברשתות חברתיות. השיווק ברשת חברתית מאפשר לנו להגיע לקהל עצום בתנאי שאנו עושים זאת בצורה חכמה.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי השיווק ברשת החברתית חייב להיות על פי קהל יעד. בפרסום אי אפשר להגיד אנו מפרסמים לכל העולם ולכולם אלא יש להבין מי קהל היעד שלכם, למשל האם אלו בנים בגיל 18 ואז לפרסם רק לאנשים אלו. זה מבטיח חיסכון כספי וגם מסע פרסום הרבה יותר אפקטיבי וזה שווה המון.

מה הבדל בין פרסום בגוגל ובין פרסום בפייסבוק?

אי אפשר לדבר על שיווק ברשתות חברתיות מבלי לשאול מה ההבדלים בין פרסום בגוגל ובין פרסום בפייסבוק וזה חשוב לכל שיווק ברשת חברתית. אם כן אתם צריכים לדעת כי פרסום בגוגל הוא PPC כלומר לחיצה שווה תשלום.

לעומת זאת פרסום בפייסבוק הוא לפי צפיות. כלומר אם גולש ראש את הפרסומות שלכם אתם תשלמו עליה גם אם לא לחצו עליה. כמובן שכך אתם יכולים להבין כי בפרסום בגוגל יש יתרונות לעומת פרסום בפייסבוק. אך עליכם לזכור כי גולשים רבים משתמשים בפייסבוק באופן קבוע ולכן אל לנו לוותר על פרסום בפלטפורמה זו.

האם בתקציב קטן אפשר לבצע שיווק ברשתות חברתיות?

אי אפשר לדבר על שיווק ברשתות חברתיות מבלי לשאול האם בתקציב קטן אנו יכולים לשווק ברשת החברתית? אם כן אנו חייבים לציין כי כיום אפשר לפרסם במגוון דרכים בתקציב קטן ברשתות חברתיות. זה אומר כי גם עסקים קטנים יכולים לפרסם ברשת החברתית ועל כך יש לתת את הדעת.

כך לדוגמא אפשר בתקציב של 1000 שקל ביום להגיע לאלפי אנשים וליצור עניין ברשת. אפילו בתקציב של 500 שקלים ליום ואף פחות מכך אפשר להגיע לאנשים רבים וזה משהו שלא נתון בספק. לכן כדאי לכם לשקול לפרסם ברשת החברתית וכך לשפר את מצב העסק שלכם בצורה עצומה וזה דבר בעל ערך עצום לכל בעל עסק.

האם יש דבר כזה פרסום אורגני בפייסבוק?

עולה השאלה האם יש פרסום אורגני בנושא של שיווק ברשתות חברתיות? אם כן בשיווק ברשת חברתית יש פרסום אורגני. כך למשל בפייסבוק אפשר לפרסם פוסטים או לפרסם בקבוצות בחינם וכך להגיע להצלחות עצומות. פרסום אורגני לא עולה כסף אך פעמים רבות הוא פחות אפקטיבי ועל כך יש לתת את הדעת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh