מדוע להזמין קינוחי כוסות לאירוע הקרוב?

מדוע להזמין קינוחי כוסות לאירוע הקרוב?

קינוחים מהווים את גולת הכותרת של האירוע, הדובדבן שבקצפת שהאורחים מחכים לראות אותו. יש כאלה שאומרים בצורה חד משמעית כי הם רוצים לטעום רק מהקינוחים וישנם אחרים, שבשבילם הקינוחים הם דרך מעולה לסיים את הארוחה המהנה והנעימה. קינוחי כוסות הפכו להיות לאחד מהטרנדים הבולטים באירועים בשנים האחרונות. לקינוחים שמגיעים בכוס יש יתרונות רבים שכדאי לשים עליהם את האצבע. אם אתם מתכננים אירוע ועומדים להזמין קינוחים, כדאי לתת את הדעת על השאלה אלו הקינוחים ייקחו את האירוע שלכם קדימה ויגרמו לאורחות והאורחים שלכן ושלכם לצאת עם טעם מתוק בפה, תרתי משמע. מוכנים למנות את היתרונות? בואו נתחיל

 

קינוחי כוסות – מבחר עצום של טעמים ומרקמים

בחירה של קינוחים בתוך כוס היא בחירה קלה לעומת קינוחים אחרים. מה הופך את הבחירה הזאת לבחירה קלה? התשובה היא היכולת לבחור מגוון רחב של טעמים ומרקמים בעת ביצוע ההזמנה. במקום לקנות מספר מצומצם של עוגות גדולות ולקוות שנקלע לטעמם של האורחים, תוכלו לשלב בהזמנה כמה סגנונות של קינוחים וכך, לרצות כל אחד ואחת מהאורחים והאורחות. אין דבר משמח יותר מאשר לראות את כולם מתענגים על הקינוחים שבחרתם ושנמצאים על השולחן. אם האורחים יוצאים מרוצים זוהי ההוכחה החותכת לכך שהבחירה שעשיתם הצליחה בענק. כל שנותר הוא לבחור את הקינוחים הרצויים מתוך המגוון העצום הקיים ולפנק את המוזמנות והמוזמנים לאירוע שלכם.

 

קינוחים ייחודיים רק בשבילכם

יתרון נוסף של קינוחי הכוסות הוא שמדובר בקינוחים שניתן להתאימם בקלות לטעמכם ולרצונכם. אתם קובעים אלו קינוחים לדעתכם יתאימו בצורה הטובה ביותר לאירוע המתוכנן והאופות והאופים הביתיים, יכינו אותם עבורכם. חשבתם שקינוחי כוסות הם קינוחים מסוימים בסגנון מוס או עוגת פירורים? חשבו שוב! היום, השמים הם הגבול וניתן להתאים ולהכניס כל קינוח, מורכב ככל שיהיה, לתוך כוס אישית.

 

לכל אורח קינוח אישי משלו

ישנם לא מעט אנשים שיעדיפו לבחור לעצמם קינוח בכוס, מאשר לחתוך לעצמם עוגה מתוך צלחת ראשית לצלחת הגשה. כאשר אנחנו מפנקים את האורחים שלנו בקינוחי כוסות, אנחנו נותנים להם את התחושה שלכל אחד יש את הקינוח האישי שלו וזו תחושה נוחה שרבים יעדיפו אותה. ישנם אורחים, שירגישו לא בנוח לחתוך לעצמם חתיכת קינוח או לחלוק עם אורחים אחרים ולא ייקחו לעצמם. ברגע שתשלבו קינוחי כוסות באירוע שלכם, תוכלו להיות בטוחים, שכל האורחות והאורחים יהיו מרוצים. גם זו סיבה מספיק טובה שתודות לה הפכו הקינוחים האישיים להיות הקינוחים המועדפים במרבית האירועים.

 

הזמנה קלה ופשוטה של קינוחי כוסות

סיבה נוספת להזמין קינוחי כוסות היא כי זה פשוט ונוח! כדי להזמין ולקבל קינוח בתוך כוס, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לקונדיטה – אתר שמרכז אופות ואופים ביתיים שמכינות ומכינים עוגות וקינוחים לאירועים ולהזמין. האתר יקשר אתכם עם נשים וגברים שאופות ואופים מתוך תשוקה אמיתית לאפייה ולאירוח וישמחו להכין אותם עבורכם.

האורחים הגיע לשמוח יחד אתכם? הם מילאו את החלק שלהם ואתם רק צריכים לוודא שהם יקבלו את הקינוחים הטעימים והמפנקים ביותר  – המאמר בשיתוף קונדיטה – אתר עוגות וקינוחים לאירועים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh