מדחסים בורגיים לכל תעשייה

מדחסים בורגיים לכל תעשייה

העולם משתנה, משתדרג ומתאים את עצמו לטכנולוגיה ולחדשנות הרלוונטית. גם בתחום התעשייתי בו מדחסים בורגיים הפכו להיות עולם חדש של רכיב שמביא לתוצאות איכותיות ומקסימליות, עולם התעשייה נהנה מרכיב זה בתחום הביטחון, הרפואה, תעשיית המזון ועוד מגוון של תחומים. מדחס אוויר תעשייתי הוא רכיב מגוון שיש לבצע בו התאמה אישית גם במקרים בהם מדובר בעולם התעשייה. וחשוב להבין מדוע.

מדחסים בורגיים – נעים להכיר

היות ואין באמת מדחסים בורגיים מסוג אחד בלבד, חשוב כן להכיר את המוצר ולהבין עד כמה הוא יכול להשפיע לכל סגנון ותחום בתעשייה החל מהתעשייה הבטחונית ועד לתעשייה הרפואית. כמו כן, מדחס בורגי משמש גם כרכיב עבור כלי רכב כבדים, כך שכל שעליכם לעשות הוא באמת לבחור את המדחס המתאים לכם. זאת כמובן בהתאם לצרכים של התהליך התעשייתי בו אתם עוסקים כרגע.

מדחסים בורגיים – למה אנחנו זקוקים להם?

מדחס בורגי הוא רכיב מבוקש בעולם כולו ולא בכדי, יש לכך המון סיבות. יש בו שימוש עבור אקדחי סיכות, עבור מקדחות, אקדחי ניקוי, כלים לליטוש וגם מפתחות אוויר. ובעצם, כל תהליך תעשייתי שבו יש צורך באוויר דחוס ובכמות גבוהה.

מדחס בורגי תעשייתי בעיקר מכוון אל מפעלי מזון או אל מפעלים לציוד רפואי. מפעלים לייצור תרופות, מרפאות שיניים. הוא יכול להתאים גם אל מפעלים, גם אל מפעלים לייצור של ציוד אלקטרוני כבד, לתעשיות שלל אופטיקה ועוד ועוד. יחד עם זאת, חשוב להבין שכל תהליך עשייתי כמו אלו מצריכים איכות אוויר ספציפית. ועל כן, יש צורך במדחסים איכותיים ומקצועיים ברמה מאד גבוהה.

כשאנחנו מחפשים עבור מדחס בורגי אוויר דחוס למכירה רצוי להבין שהוא יכול לשמש במגוון של תהליכים תעשייתיים החייבים אוויר דחוס, אך יש לוודא אחריות. ליווי מקצועי מתאים ובטח לבטח לא לקנות אצל כל אחד וללא המלצות או חוות דעת.

מדחסים בורגיים או מדחס בוכנה, ולמה?

שאלת השאלות שלא מעט אנשים בין אם עוסקים בתחום ובין אם לא, שואלים. ההתלבטות מאד משמעותית כאן כי צריך להבין על איזו טכניקה מדובר, ולנסות להבין מה באמת מתאים לכם מבחינת צרכי התהליך והמדחס. ולכן, חשוב לדעת מה ההבדלים בין מדחס בוכנה לבין מדחס בורגי:

  • מדחס בורגי

כשחושבים על מדחס בורגי מחיר הוא גם פרמטר שחשוב לקחת אותו בחשבון, בעיקר בגלל שיש בו איכות אחרת ויציבות גבוהה. המדחס נע על שני מטות בורגיים שזזים אחד לד השני וגורפים את האוויר בצורה רציפה פנימה מבחוץ. ובכך מאפשרים יכולות פעולה רציפה שאין בהם הפסקה. וישנה שליטה מלאה על אופן הדחיסה. הפעולה הזאת הופכת את המדחס הבורגי לטוב יתר מכל המדחסים האחרים.

  • מדחס בוכנה

מדחס הבוכנה הוא מדחס שמן הסתם מותקנת בו בוכנה. זו נעה לאחור, וכך גורפת את האוויר מבחוץ ומאפשרת לדחוס את האוויר קדימה ופנימה ישר אל תוך המיכל של הדחיסה.

מאיפה רוכשים?

רכישה של כל מוצר חייבת להיות רכישה מוקפדת ומושכלת בכלל, ובפרט כשאנחנו מדברים על מדחסים בורגיים.

ראשית, לפני הכל מומלץ תמיד לרכוש כל מוצר, בפרט אם זהו מוצר תעשייתי ובכלל כל מוצר עם המלצות, ביקורות וחוות דעת רלוונטיות. את אלו תוכלו לקבל מקולגות, חברים טובים, משפחה או כל מי שאתם בעצם סומכים עליהם.

ישנן גם פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לנו לקבל חוות דעת וביקורות דרך גולשים, לקוחות וחברי צוות. יחד עם זאת, יש לוודא שאותן פלטפורמות גם מוודאות את אמיתות הדברים ולא רק מאפשרת את קבלת חוות הדעת. וזאת על מנת למנוע ביקורות מזויפות.

ברכישת מדחסים בורגיים חשוב לוודא שאכן החברות הללו הן המקצועיות ביותר, מעניקות ליווי מקצועי מהצעד הראשון ומאפשרות התאמה אישית רלוונטית ככל שניתן לתהליך שאתם עוברים, לכל תקלה ולכל שאלה.

כמו כן, יש לוודא את נושא האחריות. זהו נושא חשוב, יש להבין מה האחריות כוללת, לכמה זמן היא קיימת והאם יש צורך גם לערב גורם חיצוני לצורך טיפול בתקלות ותיקון של תקלות. הסיבה לכך היא על מנת שלא תתקעו עם תקלות שאי אפשר לתקן, וכך כל התהליך שאתם נמצאים בו יפגע ולא תהיה בו זרימת עבודה טובה. חברה מקצועית, איכותית וברמה גבוהה תדאג לכך שתוכלו לקבל את מלוא השירות.

חברת pat-tech נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת או כחלק מאחזקה כללית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh