מדריך ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי

מדריך ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי

האם ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי נחשב לעסקה טובה? תלוי ביעד הטיסה ובסוגי הביטוחים האחרים שיש לכם, כי מטרת ביטוח נסיעות היא להגן עליכם במהלך הטיול. פוליסה זו עשויה לכסות אתכם בתרחישים שאינם צפויים כמו:

  • מקרי חירום רפואיים
  • ביטולי טיסה
  • מטען שאבד
  • תאונות
  • או אירועים בלתי צפויים אחרים.

מציאת פוליסה טובה של ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי מסייעת בהפחתת הוצאות הנסיעה שלכם, ומסיבה זו, אנשים רבים מעדיפים את הביטוח הזה. מדריך זה כולל טיפים ורשימות בדיקה שיסייעו לכם לגלות איזה סוג ביטוח מוצע, אם בכלל, מה מכוסה במסגרת הפוליסה ואם הכיסויים יספיקו לטיול שלכם.

האם ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי יכול להספיק?

גם אם כרטיס האשראי של המבוטח כולל ביטוח נסיעות, אין פירוש הדבר שכל הנסיבות מכוסות. במקרים רבים, יש לשלם על הנסיעה עם הכרטיס על מנת שביטוח הנסיעות יהיה תקף, וגם אז, צריך לשקול אילו מצבים מכוסים, למשך כמה זמן, ומה הגבולות.

קריאת האותיות הקטנות של פוליסת ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי, או התייעצות עם יועץ ביטוח ושאלת השאלות הנכונות, מספקות הבנה לשאלה אם ביטוח הנסיעות המוצע על ידי חברת הביטוח מספיק או לא, ואם עליכם לקנות ביטוח נסיעות נפרד על מנת להגן על עצמכם.

9 כיסויים אפשריים בפוליסת ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי

כל חברת כרטיסי אשראי שונה, ובהתאם לסוג הכרטיס, יתכן שמוצעים פחות או יותר כיסויים. חלק מכרטיסי האשראי אינם מכסים כלל ביטוח נסיעות. אם אתם מתכננים טיול ומבקשים להבין איזה סוג ביטוח כלול, ומה לא כלול בהטבות כרטיס האשראי שלכם.

מומלץ להבין גם אם יש לכם ביטוח ביטול טיולים, אם חברת כרטיסי האשראי שלכם תשלם לכם על ביטול הנסיעה שלכם, ואילו תנאים חלים על פוליסת ביטוח נסיעות בכרטיס אשראי. הנה תשעה כיסויים אפשריים שעשויים להיות מוצעים במסגרת הביטוח, וחשוב לוודא שהם נכללים:

  1. הפרעות טיול או ביטוח עיכוב טיול.
  2. ביטוח חירום רפואי, חשבונות רפואיים, או פינוי רפואי, כגון ביטוח אמבולנס אווירי.
  3. כיסוי מחלות, ביקורי רופאים או טיפולי שיניים.
  4. שירותי סיוע רפואי.
  5. ביטוח תאונות, אבל הנסיעה לחו"ל היא למטרת חופשה רגילה, מומלץ לוודא שהפוליסה אינה מתייחסת להכללות ספורט אתגרי או מסוכן.
  6. ביטוח תכולה.
  7. ביטוח גניבה או פריצה לחדר בבית המלון.
  8. ביטוח חיים.
  9. ביטוח לרכב שכור, וכששואלים לגבי כיסוי זה, מומלץ לברר מה המגבלות ומי מכוסה.

בשורה התחתונה, חשוב לבדוק היטב את התנאים

חברות כרטיסי האשראי מעדכנות את התנאים וההגבלות שלהן באופן קבוע, והרבה מאוד כיסויים בהטבות כרטיסי אשראי נמצאים בסיכון להפחתה או ביטול במשך הזמן.

לכן חשוב להקפיד לבדוק את הנושאים ברשימת בדיקת התנאים על מנת להבין עד כמה הכיסוי שלכם מוגבל או נרחב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh