מדריך לבחירת אולם אירועים במרכז

מדריך לבחירת אולם אירועים במרכז

אולם אירועים הוא השער שלכם לחגיגה גדולה ובלתי נשכחת. המקום בו תשמחו ותתרגשו בעל השפעה מכריעה על האווירה ועל ההצלחה.
אזור רחובות במרכז הארץ מהווה לוקיישן אטרקטיבי ממגוון סיבות: הגישה הנוחה לבאים מכל הכיוונים בתחבורה פרטית וציבורית, האטמוספירה הייחודית והעובדה שאפשר ליהנות מצד אחד, משאון העיר ומצד שני, מהניחוח הכפרי.
לפני שאתם סוגרים מקום, חשוב שתבדקו היטב שהגעתם לאולם אירועים במרכז שנחשב לטוב ביותר שתוכלו לקבל בתאריך המועדף ובתקציב הנתון.
איך תבחרו את אולם האירועים האולטימטיבי לשמחה שלכם? לפניכם מספר שיקולים אסטרטגיים שאסור לפספס:

גדול או קטן? אתם קובעים

גודל האולם משחק תפקיד חשוב וכדאי מראש לגבש רשימת מוזמנים, זאת על מנת לבין מהי הקיבולת המרבית והאם האולם מתאים גם לאירוע בוטיק אינטימי יחסית וגם לאירוע רב משתתפים. במיוחד כדי להימנע מראש מתחושה של צפיפות או של ריקנות.
אם מדובר באירוע קטן יחסית, וודאו כי אינכם חולקים את השטח עם בעלי שמחה נוספים אלא מקבלים את השטח כולו לעצמכם. נסו לקבוע הערכה של רשימת המוזמנים ולהיערך בהתאם מבחינת אולם אירועים שיתאים למספר המוזמנים.

די לבנאלי – קונספט מסוג אחר

למה ללכת על אולם אירועים סטנדרטי כשאפשר לחגוג בצורה יוצאת דופן בחגיגה מקורית מסוג אחר? חפשו מקום עם אסתטיקה ייחודית הממזגת בין עיר לכפר בשיא הסטייל.
כמו למשל, קומפלקס ששואב השראה מריזורטים מפנקים ומפוארים ברחבי העולם ומביא את השיק האקסקלוסיבי ואת אווירת החופש האופורית ישירות לכאן, לחגיגה שלכם.
האורחים יוכלו לחגוג תחת אור הכוכבים, ליהנות מניתוק מהמציאות וכניסה לכפר נופש שמרגיש כמו באי אקזוטי או טרופי ולא בלב המדינה.
אם יש לכם רעיון כיצד לאחד את כל המרכיבים תחת מעטפת אחת בנוסף לאולם הקונספטואלי, בדקו האם המקום מאפשר התאמה לקונספט ולרעיון שסביבו תרצו שהאירוע יסב.

לחגוג בפנים ובחוץ

מהן האפשרויות שלכם מבחינת השטח הפוטנציאלי – האם ניתן לחגוג בפנים או בחוץ? התשובה תלויה בתנאי מזג האוויר ובחזון שלכם.
אולי תרצו להתחבר לטבע בדמות חופה מרחפת על המים תחת כיפת השמיים ביום אביב קסום או בכלל חשקה נפשכם בסעודה לתפארת בחלל ממוזג עם מסיבת ריקודים סוחפת ואפקטים מיוחדים של סאונד ותאורה בעונה הקרה.
יש אולמות אירועים במרכז שמחברים בין שתי האופציות של אירועי פנים וחוץ, כך שתיהנו משני העולמות ומשני המרחבים או תבחרו איך לחגוג בזמן אמת לפי תנאי מזג האוויר.

קולינריה חובקת עולם

אתם בוודאי רוצים לעורר תיאבון אצל האורחים שלכם ולהעניק להם את הכי טעים שאפשר לקבל.
אז מה דעתכם על קונספט אחר גם מהבחינה הגסטרונומית? במקום הבופה המוכר או הגשה פורמאלית לשולחנות, ללכת על שוק אוכל בינלאומי שמדמה את האנרגיות והניחוחות שיש בשוקי האוכל המפורסמים בעולם. טעימה קולינארית מכל מטבח ותרבות בהתאמה לחך המקומי. הזדמנות להעמיס ולנשנש והעלות לסטורי מנות טעימות ופוטוגניות שמוצגות גם לראווה.
החוויה הקולינארית לא מסתכמת רק בשוק אוכל. בדקו מה לגבי הקפה והאם המשקאות החמים נמזגים על ידי בריסטה ואילו כוכבים עולים על השולחנות וכיצד אפשר להפתיע בפרטים הקטנים מהפתיחים ועד הקינוחים.

איך תדעו שהגעתם ליעד הנכון?

קולוניה ברחובות היא כפר אירועים ייחודי מסוגו, שמגשים את כל הפנטזיות המטריפות על אירוע מעולם אחר. המקום המטופח מתאים לאירועים בין 300-1000 מוזמנים ומשתרע על פני שטח עצום עם שוק עולמי של מאכלים אהובים מקצוות תבל, בית קפה טרנדי, סעודת גורמה יוקרתית, חופה משגעת ועיצוב מהפנט – פסק זמן מהחיים בחגיגה שמדליקה את כל החושים באחד המקומות הכי יפים ברחובות שאתם חייבים להכיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh