מדריך קידוח קיר בטון

מדריך קידוח קיר בטון

כמעט כל הבתים בישראל נבנים כיום באמצעות בטון. הבטון הוא החומר הכי חזק שיש לנו בתחום הזה של הבנייה ולא לחינם אנחנו רואים כי אכן הבטון מעורב בכל מבנה כמעט. בגשרים, בחניונים, בבנייני מגורים, במגדלי משרדים ולמעשה בכל מקום ממש. היתרון הזה של הבטון הוא זה שיוצר את האתגר. כאשר אנחנו רוצים לעשות שינוי כלשהו בבטון, אנחנו עשויים למצוא את עצמינו מתמודדים עם קושי לא פשוט ועם בעיה מורכבת ממש. כי אם אנחנו רוצים למשל לקדוח חור הכיח פושט וקטן בבטון כדי להעביר צינור או חוט חשמל, אנחנו יכולים למצוא את עצמינו עומדים שעה ארוכה עם המקדחה כאשר הקידוחים שלנו לא מצליחים לחדור את הבטון. גם כאשר כבר מתחיל להיווצר חור כלשהו, הרי שהוא לגמרי לא מדויק, לא סימטרי ובכלל לא מחמיא לקיר מולנו.

כאן בדיוק יש לנו את האפשרות ואת השירות של קידוח בבטון וגם ניסור בטון בעזרת מסור יהלום.

כך קודחים חורים בבטון

אז איך למעשה קודחים חורים בתוך הבטון? אם אתם לא ממש מכירים את התחום, כדאי שתכירו… כדי להצליח ליצור שינויים כלשהם בקיר בטון יש להצטייד בכלים מתאימים. זה אומר לבצע את העבודה בעזרת מקדח בטון. מה הייחודיות של מקדח בטון ובמה הוא שונה מהמקדח הרגיל? מקדח בטון הוא למעשה מקדח יהלום.

מקדח יהלום מונע באמצעות מנוע רב עוצמה שמסובב את המקדח בצורה מהירה במיוחד. אל המקדח מצמידים כוס קידוח בהתאם לקוטר שאותו רוצים לקדוח. באופן כזה החור נוצר בעוצמה ומהירות שאין דומה להם והתוצאה היא חור עגול ומדויק בדיוק כפי שרציתם.

מקדח יהלום קבל את שמו הודות לשבבי היהלום שמצפים את כוס הקידוח. היהלום הוא החומר הכי חזק שיש לנו בכלל בטבע. מדובר במינרל שאין דרך למעוך ולרסק אותו. כאשר היהלום מצטרף לכל המכלול הזה של המקדחה העוצמתית עם כוס הקידוח התואמת, הרי שהתוצאה היא בהחלט מושלמת.

מי קודח לכם חורים בבטון?

אז אולי נדמה לכם כי קידוח של חורים בבטון זה סיפור לא מסובך וכי כל אחד יכול לרכוש מקדח בטון וליצור בו את הקידוח? אז זהו שזה ממש לא עובד כך.

כדי להצליח במלאכת הקידוח עם מקדח היהלום, חשוב לרכוש מיומנות, להכיר היטב את הכלים ולדעת איך וכיצד לעבוד עם המקדח וליצור את החורים הרצויים.

כאן בדיוק יש לכם את המומחים לצרוך הזה אשר אלו מציעים את השירות המושלם של קידוח בבטון. בעזרת אנשי המקצוע תוכלו בקלות להגיע לתוצרים מעולים ולתוצאות מצוינות.

אז אם אתם רוצים לקדוח חור כדי להעביר את צינור הפליטה של המייבש, אתם חפצים להתקין מזגן חדש וחייבים לקדוח חורים בקירות הבטון או כל סיבה ומטרה אחרת, היעזרו במומחים. כך תיהנו מתוצאות מדויקות ואסתטיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh