מהו מופע טלפתיה

מהו מופע טלפתיה

קוסמים היו שם מאז ומעולם. עוד מימי הביניים, עוברים בין עיירות וערים בדרך להפתיע עוד זוג עיניים תוהות. בני האדם, מאז ומעולם אהבו הפתעות. קוסם הוא מי שמצליח לתעתע בנו לרגע, להפעיל את הדמיון. אבל בניגוד לעבר, אז קסמים עשו לעצמם שם שעה שהוציאו שפנים מהכובע, הרי שהיום, הקוסמים הגדולים באמת הם אלו אשר יודעים לחדור אל תת המודע ולשלוט בו. המילה 'טלפתיה', היא מילה מיוונית עתיקה. פירושה הוא להעביר מסר מרחוק. כבר בימים עברו, המחשבה כי ניתן להעביר מסר מאדם אחד לאדם אחר, ללא מילים, שילהבה את הלבבות. אם אתם רוצים לבלות במופע בלתי נשכח, לראות את אמן החושים הגדול בישראל מתעתע בקהל שלו, הרי שאתם יכולים לעשות זאת ממש עכשיו.

מה תראו במהלך המופע

מופע טלפתיה, כאמור, הוא מופע קסמים כאשר האומן, במקום להשתמש במיני עזרים וכלים קסומים, משתמש בחומר הטוב ביותר כדי לבדר את הקהל, בו עצמו. כלומר, במהלך המופע, בוחר אמן החושים נציגים אקראיים ומראה כיצד הוא יכול לשלוט במחשבות שלהם. חלק מהקסם של המופע זה לא רק האופן בו האומן עצמו מגלה כישרון יוצא דופן שעה שהוא נכנס אל תוך הרבדים הסמויים של הנשמה והמוח האנושיים, אלא, משום שהקהל לוקח חלק פעיל במופע עצמו, הרי שלאורך כל המופע אין רגע דל. הרי בני האדם עצמם, הם בדיוק הגורם שלעולם אי אפשר לצפות כיצד יגיב ואיך יתנהג. בניגוד להופעות מתחומים אחרים, הרי שבמקרה הזה, מופע טלפתיה אחד לעולם לא יהיה דומה למופע אחר. כל עוד האומן בוחר נציגים שונים מתוך הקהל, לעולם, המופע ישתנה ויתנהל בקצב שלו. במילים אחרות, אנחנו מזמינים אתכם להופעה יוצאת דופן, כזו שמלאה בצחוק, התפעלות וכזו שבהחלט, יכולה להלהיט את הדמיון.

האם אפשר ללמוד אומנות חושים?

האמת היא שאנחנו באמת לא יכולים לספר לכם בדיוק איך ליצור מופע טלפתיה שלכם, הרי אם היינו עושים זאת זה לא היה קסם. אבל הדבר המעניין הוא שבאמת אפשר לראות איך העיניים שלנו לעולם לא רואות הכל. אנחנו, בני האדם, מוגבלים לראות רק חלק מהמציאות. לעיתים, אנחנו אפילו לא ערים לתנועות העדינות של הגוף, להבעות בפנים, לאופן בו אנחנו לעיתים, מי שאפשר לקרוא בהם ממש כמו 'ספר פתוח'. אומן חושים, מי שמתמחה בהצגה של מופע טלפתיה, צריך להיות מוכשר בהרבה מאוד דברים. מצד אחד, אנחנו מדברים על מי שצריכה להיות ללו כריזמה ואת הכישרון לעמוד על במה כמובן. שכן, לא משנה עד כמה מוכשר הוא יהיה, ההופעה לא תהיה מוצלחת. אבל הכריזמה לבדה לא מספיקה. אנחנו מדברים על מי שיודע לקרוא שפת גוף ותנועות פנים. אנחנו מדברים על מי שיודע היטב את תורת הסטטיסטיקה ומי שצריך לשלוט בתחומי ידע שונים ולהטט בניהם, על מנת שההופעה תהיה אירוע חד פעמי וכזה שישאיר אתכם מופתעים בכל רגע נתון.

המפורסמים הגדולים בעולם אוהבים גם הם מופעים מסוג זה

ליאור סושרד הוא מי ששמו הולך לפניו. אנחנו מדברים על אומן החושים הישראלי המצליח בעולם, מי שכבר הפך אורח קבוע בתוכניות הלילה של ג'יימס קורדן ואחרים, הוא מי שהצליח להמם את ברברה סטרייסנד ואת קים קרדישיאן. הרי בסופו של דבר, לא משנה אם אתם מתגוררים בישראל או בוילה מדהימה בלוס אנגלס, אין מי שלא אוהב קסמים, אין מי שלא רוצה לראות עוד ממה שנדמה לפעמים בלתי אפשרי. אם אתם רוצים ליהנות ממופע שישאיר אתכם פעורי פה, זה הזמן להזמין כרטיסים, אתם לא חושבים כך?  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh