מהיום: עיריית רחובות איתכם גם בווטסאפ!

מהיום: עיריית רחובות איתכם גם בווטסאפ!

רוצים לדעת ראשונים מה קורה בעיר או באזור המגורים שלכם? הצטרפו לווטסאפ העירוני שהעירייה מקימה בימים אלה, לעדכונים ממנה אל התושבים.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנחנו שמחים לקחת את ההסברה העירונית צעד אחד קדימה , ולאפשר לתושבים לקבל עדכונים ישירות לאפליקציית הוואטסאפ הפופולרית".

איך מצטרפים? שומרים את הטלפון של הווטסאפ העירוני 050-2119555  ושולחים הודעה עם שם ורחוב/שכונת מגורים.

עיריית רחובות יוצאת מהיום בצעד חשוב נוסף בכל הקשור בהסברה ובעדכונים לתושבים, ומשדרגת את העברת המידע לתושבים באופן נוח, מהיר ונגיש.

מעתה, תושבות תושבים אשר מעוניינים בכך, יוכלו לקבל עדכונים רלוונטיים ישירות לווטסאפ האישי שלהם. לשם כך עליהם לשלוח הודעה באמצעות היישומון (אפליקציה) של הווטסאפ לטלפון שמספרו 050-2119555, לציין שם ורחוב/שכונת מגורים,  ובכך להצטרף לרשימת תפוצה של הודעות אשר יישלחו לתושבים, והן יותאמו גם לאזור מגוריהם בעיר.

היות ומדובר ברשימת תפוצה – חשוב מאוד לשמור את מספר הטלפון של הווטסאפ העירוני בשם מסוים בטלפון של המשתמשת/ת (כגון "עדכונים מעיריית רחובות") על מנת לקבל את ההודעות.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנחנו שמחים לקחת את ההסברה העירונית צעד אחד קדימה, ולאפשר לתושבים לקבל עדכונים ישירות לאפליקציית הוואטסאפ הפופולרית. מהלך זה הינו תוצר ישיר של לקחי הקורונה. קיבלנו משובים על ההתנהלות בתקופה זו מתושבים רבים ששמחו לקבל עדכונים ישירים על הנעשה בעיר".

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "תקופת הקורונה הייתה מאתגרת ביותר, שכן מדובר במצב מיוחד שאינו שגרה, המחייב הסברה מיוחדת. בכל התקופה הזו נהגנו בשקיפות והקפדנו לעדכן את התושבים בזמן אמת . הווטסאפ העירוני יאפשר לנו לעשות זאת אפילו טוב יותר".

וואטסאפ הודעות העירייה מצטרף לכלים הסברתיים נוספים בהם משתמשת העירייה – אתר העירייה, עמוד הפייסבוק העירוני, עמוד האינסטגרם וגם הטלגרם, שחקן חיזוק חדש, שהתווסף גם הוא למערך ההסברה העירוני בזמן משבר הקורונה.

תושבים אשר מעוניינים לקבל עדכוני וואטסאפ מהעירייה ישלחו הודעת וואטסאפ למספר 050-2119555 לאחר שמירתו באנשי הקשר, או יכתבו לקישור הזה  http://bit.ly/2Mg2OHP עם שמם והשכונה/רחוב בה הם גרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh