מהי הקפאת שומן?

מהי הקפאת שומן?

הקפאת שומן היא שיטת טיפול חדשה שנועדה לטפל בתאי שומן עיקשים שמסרבים לרדת בדרכים אחרות כמו ספורט ותזונה נכונה. השיטה מקפיאה את תאי השומן ומפרקת אותם ובעזרתה ניתן להיפטר משומן באזורים שונים בגוף עם מינימום כאבים, לא צלקות וללא זמן החלמה הכרחי. אז כמה פעמים חלמתם להוריד את השומן העודף מהבטן או הזרועות, לטפל באזור בירכיים שלא מסרב לרדת, השיטה הזו תענה לכם על כל הדרישות והנה כמה דברים שחשוב לדעת עליה.

הקפאת שומן – מאיפה זה מגיע?

השיטה פותחה על ידי מומחים בארצות הברית שלאחר מחקרים ארוכים הגיעו למסקנה שילדים קטנים שאוכלים יותר קרטיבים מראים תוצאות של ירידה בשומן הלחיים, מכאן הם הבינו שתאי השומן מגיבים בעוצמה גבוהה לשינויי טמפרטורה ופיתחו שיטה להקפיא את השומן ולפרק אותו מבלי לפגוע בעור. השיטה הזו עונה על הצורך של היפטרות מתאי שומן עיקשים באזורים שונים בגוף ונותנת אופציה לציבור הרחב להיעזר בה לצרכים האלה. בשונה משאיבת שומן, הקפאת שומן נעזרת במערכת כלי הלימפה כדי להיפטר מתאי השומן שפורקו בדרך פיזיולוגית טבעית. אומנם התהליך לוקח קצת יותר זמן עד שהוא מראה תוצאות מהסיבה שהגוף עושה את העבודה של הסרת השומן בצורה טבעית, אך היתרון של השיטה הזאת הוא שהיא שיטה ללא כאבים, ללא חתכים וצלקות, לא פולשנית ולא מצריכה זמני החלמה.

למי מיועדת הקפאת שומן?

חשוב לדעת שהקפאת שומן (המסת שומן בקור) מתאימה לאנשים שמרוצים באופן כללי ממשקל הגוף שלהם ומעוניינים רק לשפר אזורים מסוימים בגוף. השיטה לא מחליפה ירידה במשקל ואם אתם צריכים לרדת במשקל בצורה משמעותית עקב תוצאה שאתם מעוניינים להגיע אליה או בעיה בריאותית, השיטה הזו לא תענה על הצרכים הללו. בעזרת השיטה ניתן להפחית כ-20%-25% שומן מהאזור המטופל בכל טיפול. ניתן לטפל באזורים כמו זרועות, סנטר, שומן בטני, ירכיים, גב תחתון ועוד.

איך הטיפול מתבצע?

במהלך הטיפול המטפל מצמיד את זרועות המכשיר לאזור המטופל כאשר בין העור לבין המכשיר מונחת חתיכת בד המקנה הגנה לעור. המטפל מתחיל בהקפאה של תאי השומן באזור בעזרת עוצמות שונות של קור, והמכשיר מבצע פעולת דמוי יניקה באזור. מהלך הטיפול הוא רגוע ונעים, תתכן תחושת אי נעימות קלה בגלל הקור אך זה משהו נסבל לחלוטין. משך הטיפול הוא 35 דקות בלבד ובמהלכו ניתן להיות בשגרה מלאה, שיחות טלפון, גלישה בסלולר ועוד. עצם העובדה שהטיפול מתבצע בצורה כזו מהירה ונוחה ללא הכנה מוקדמת או החלמה לאחר מכן, ניתן לבצע אותו גם במהלך יום עמוס והוא לא מצריך פינוי משמעותי של זמן.

תוצאות הטיפול

כמובן שחשוב להגיע לפגישת יעוץ לפני תחילת הטיפול ולדון באזור הטיפול ובתוצאות הנדרשות. מעבר לכך שהרופא המטפל יבחן האם את מתאימים לעבור את הטיפול מבחינת סוג עור, בעיות רפואיות שונות ועוד, הוא גם יתאים לכם את כמות הטיפולים שתצטרכו בהתאם לתוצאה המבוקשת. יש לקחת בחשבון שתוצאות מתחילות להופיע לאחר שלושה או ארבעה שבועות כאשר תוצאות סופיות מגיעות לאחר שישה חודשים. משך הזמן שלוקח לתוצאות הסופיות להופיע נובע מהעובדה שלגוף לוקח זמן להיפטר מתאי השומן שפורקו בצורה טבעית, ולכן אם יש לכם אירוע גדול שאתם מתכננים להגיע אליו כבר עם התוצאות יש להגיע לפחות חצי שנה מראש לקליניקה כדי להתאים טיפול.

מחיר הטיפול

מחיר הטיפול תלוי באזור המטופל, כמות הטיפולים הנדרשת והתוצאה המבוקשת. בממוצע מחיר לסדרת טיפולים ינוע בסביבות 4800 ₪, אך זה מאוד תלוי בקליניקה שתפנו אליה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh