מהי תאונת עבודה ואיך יודעים האם כדאי לפנות לעו"ד?

מהי תאונת עבודה ואיך יודעים האם כדאי לפנות לעו"ד?

תאונות עבודה קורות במהלך החיים להרבה מאוד מן האנשים. התביעות הקשורות לתאונות עבודה הן תביעות חשובות מאוד בעלות מטרה אחת עליונה והיא הבאת פיצויים שלהם הנפגע בתאונת העבודה זכאי מרגע האירוע. במאמר אנחנו נעסוק בשאלה מהי תאונת עבודה ובאילו מקרים כדאי לנו לפנות לעו"ד על מנת לממש את הזכויות שלנו.

תאונת עבודה – הגדרה

קודם כל כיום יש הרבה מאוד פער בין ההבנה של מה זה תאונת עבודה בקרב הציבור הרחב לבין מה זה תאונת עבודה בפועל. לכן חשוב להבין קודם כל מה ההגדרה של תאונת עבודה. המוסד לביטוח לאומי מגדיר את תאונת העבודה בתור תאונה שהתרחשה במקום העבודה הקבוע של העובד ו/או נגרמה כתוצאה ישירה מביצוע משלח היד ו/או בעת שהוא נשלח למשימה מסוימת בהתאם להוראת המעסיק. בנוסף גם תאונות דרכים שהתרחשו כתוצאה של הגעה ועזיבה אל או ממקום העבודה יכולה להיחשב גם היא כתאונת עבודה. סוגים רבים של תאונות יכולות להיחשב כתאונות עבודה ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בנושא.

איך יודעים אם כדאי לפנות לעו"ד?

ובכן כעת נשאלת השאלה כיצד יודעים האם כדאי לפנות לעו"ד בעניין תאונת העבודה. אם אתם נפגעים בתאונה שההגדרה של תאונת עבודה מתיישבת עם אופי התאונה אין שום ספק בכלל שעליכם לפנות לעו"ד. עצם הייעוץ אמנם יעלה לכם מעט כסף אבל הוא יחסוך לכם טעויות רבות שיכולות לעלות לכם הרבה יותר כסף ממה שאתם חושבים. אם אתם מעוניינים לממש את הזכויות שלכם אין דבר מומלץ יותר מלפנות לעורך דין תאונות עבודה וזאת על מנת שיוכל לתת לכם את כל הכלים וכמובן לעזור לכם לממש את הזכויות שלכם באופן מלא.

למה אנשים בוחרים שלא לפנות לעו"ד?

אנשים רבים בוחרים שלא לפנות לעורך דין תאונות עבודה קודם כל בגלל חוסר הבנה של המקרים השונים. לדוגמא רבים לא יודעים כי אם היו בדרכם לעבודה וקרתה תאונה יתכן ומדובר בתאונת עבודה במקרים רבים. עצם אי ההבנה היא הגורם מספר אחד לכך שאנשים לא פונים לגורמים מקצועיים שיוכלו לעזור לכם בתהליך. סיבה נוספת היא הרבה פעמים מגיעה מחוסר נעימות כלפי המעסיק או גורמים אחרים הקשורים לתאונה מה שגורם להם לבחור בדרכים שאינן תביעה לתאונת עבודה ואי מימוש הזכויות השונות שלהם.

אז מה אנחנו מבינים?

כמו שאתם יכולים להבין תאונות עבודה הן תאונות שבשגרת החיים היומיומית שלנו. תאונות אלו יכולות לקרות בכל מקום כמעט ובכל זמן וזאת גם אם אנחנו עובדים במקום הבטוח ביותר. על מנת לממש את הזכויות שלנו והן זכויות שהן חשובות ושמורות לנו יש צורך בפנייה קודם כל לעו"ד תאונות עבודה שידע לעזור ולהביא למימוש כלל הזכויות שמגיעות לנו. לאחר הפנייה לעורך הדין יהיה לכם קל יותר לבחור את הדרך המתאימה ביותר עבורכם על מנת לממש את כל הזכויות שמגיעות לכם. לכן אם אתם נפגעתם בתאונה מסוימת ואתם חוששים שאכן יתכן ומדובר בתאונת עבודה, תפנו עוד היום לעו"ד תאונות עבודה שיעזור לכם במימוש הזכויות שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh