מהם שירותי אבטחת מידע ומי צריך אותם?

מהם שירותי אבטחת מידע ומי צריך אותם?

שירותי אבטחת מידע הם מערכת של שיטות עבודה להגנה על מידע. אבטחת מידע כוללת מניעת גישה בלתי מורשית, חשיפה, השמדה או שינוי של מידע, צמצום ההשלכות השליליות של תקריות ועוד. מידע יכול להיות חומרי כמו מסמכים, בלתי מוחשי, למשל ידע, ואלקטרוני. אחד התחומים המרכזיים של אבטחת מידע הוא הגנה על שלמות, סודיות וזמינות הנתונים. חלק חשוב בהבטחת אבטחת המידע הוא פיתוח מדיניות, נהלים ותקנות מיוחדים המגדירים אמצעים ארגוניים ואמצעים טכניים להגנה על מידע. הגנת מידע נחוצה בשלבי עיבודו, שידורו, אחסונו והשמדתו. בנוסף, פותחו תקנים בינלאומיים ומקומיים שונים להבטחת אבטחת מידע, המתארים את העקרונות הכלליים להבטחת אבטחת המידע.

הבעיות העיקריות ששירותי אבטחת מידע פותרים

שירותי אבטחת מידע בוחנים את תשתית הלקוח בכללותה ואת מרכיביה האישיים. מומחי IT קובעים כיצד נתונים קריטיים מוגנים, כיצד מטופלים תקריות ותהליכים חשובים אחרים, כולל הרכיב הטכני וגיבוי הנתונים.

התקפות על מערכת המידע- מומחי IT מנתחים את האמצעים והשיטות המשמשים להגנה מפני איומי סייבר, כולל התקפות DDoS, הפגיעות של משאבים ציבוריים והרשת הפנימית. הם עורכים בדיקות חדירה כדי לדמות התקפות ולוודא כי המידע של הארגון מוגן כראוי.

אי עמידה בחקיקה ובתקנים- אנשי IT עוזרים להתאים את תהליכי אבטחת המידע והתהליכים העסקיים של הלקוח לדרישות החוק.

למי מתאים לשכור שירותי אבטחת מידע?

שירותי אבטחת מידע רלוונטיים לחברות שרוצות להגביר את רמת האבטחה של תשתית ה-IT שלהן, אך אין להן משאבי אנוש ואין להן את הניסיון הרלוונטי. רוב הארגונים לא צריכים את זה, כי הרבה יותר קל וזול לפנות למומחים כדי להבטיח הגנה אמינה על תשתית. תוך שימוש בניסיון ובמקצועיות של מומחי אבטחת מידע בארגון, הלקוח מקבל שירות מובטח וחיסכון משמעותי תוך התרכזות בפיתוח הליבה העסקי.

מומחים מוסמכים יבצעו עבודה בכל רמת מורכבות בתכנון, יישום ותמיכה טכנית של מערכות אבטחת מידע, לרבות פתרונות להגנת מידע קריפטוגרפי, כמו גם הגנה על נתונים אישיים.

  • הגנה היקפית ברשת- הגנה היקפית של רשת היא אחד הקריטריונים העיקריים להגנה על ארגון כאשר רשת פנים ארגונית מתקשרת עם רשת חיצונית, כלומר. בעת גישה לאינטרנט. המשימה העיקרית של מערכת ההגנה ההיקפית היא ניהול תעבורה ופעילויות בקרה ברשת.
  • הגנת גישה מרחוק- בעזרת הגנת גישה מרחוק, משתמשי המערכת מקבלים גישה מאובטחת למשאבי המידע של הארגון, מה שנותן להם את האפשרות לעבוד עם נתונים כשהם מחוברים מרשתות שונות.
  • הגנה קריפטוגרפית של ערוצי תקשורת- הגנה קריפטוגרפית של ערוצי תקשורת משמשת להגנה ישירה על המידע עצמו, ולא גישה אליו, ומשמשת להגנה מפני גישה בלתי מורשית במהלך עיבודו והמשך אחסונו.
  • הגנת אנטי וירוס- הגנת אנטי וירוס מאפשרת תגובה בזמן אמת למגוון סוגי וירוסים ותוכנות זדוניות, הבטחת אבטחת הרשתות הארגוניות.
  • הגנה על תעבורת דואר אלקטרוני ואינטרנט- פתרונות הגנת מערכות דואר מכוונים להבטיח את אבטחת הדואר האלקטרוני הארגוני ומניעת הדבקות בתוכנה זדונית. כדי להבטיח הגנה, כל הודעות הדואר הנכנסות נסרקות לאיתור תוכנות זדוניות ודואר זבל, ובמידת הצורך, וירוסים מנוטרלים ונחסמים, ומונעים התפשטות נוספת.

כפי שניתן לראות, שירותי אבטחת מידע מספקים לארגון מגוון סוגי שירותים המגנים על המערכת מכל כיוון אפשרי. אל תוותרו על ההגנה הטובה ביותר עבור המידע העסקי שלכם, כי אין שני לו, צרו קשר עם חברת יזמקו ורק אז תוכלו להיות בטוחים שאתם מוגנים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh