מהן המתנות המומלצות ליולדת?

מהן המתנות המומלצות ליולדת?

בשעה טובה נולד בייבי חדש ואתם בוודאי רוצים לקיים את המנהג המקובל של הבאת מתנה ליולדת ולהעניק לה משהו שישמח את ליבה.
זו יכולה להיות חוויה מיוחדת לה ולניו בורן, תכשיר יופי או מוצר מפנק או אביזר שילווה אותה ויגרום לה להרגיש נהדר ועם שיק גם בתקופה המאתגרת של האימהות לתינוק שזה עתה הגיח לעולם.
אספנו לקט של רעיונות למתנות מקסימות ומבוקשות ליולדת – שלא תגיעו בידיים ריקות:

לטפח באהבה

אחרי הלידה רוב הנשים חשות נטולות אנרגיה, עייפות וזה הזמן להעניק ליולדת האהובה בוסט של אנרגיה באמצעות מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, שיוכלו לגרום לה להרגיש הרבה יותר טוב כולל שחרור לחצים ורגיעה מתמשכת.
למשל, ערכת שמנים מפנקת לעיסוי מענג או קרמים להחייאת העור שיבש וסדוק יותר לרוב לאחר הלידה. אפשר גם להעניק לה שובר ליום כיף בספא, כך שברגע שהיא קצת תתפנה ותוכל לקחת כמה שעות לעצמה, היא תטבול באמבט מבעבע ותקבל מסאג' מקצועי מרומם נפש ומחייה גוף.

צמוד אליה בכל עת

צמידים לנשים מהווים אף הם מתנה נהדרת ואפילו יש מסורת כזו אצל רבים להעניק לאישה לאחר לידה צמיד מעוצב.
חשבו על חומר הגלם של הצמיד, כדי שיהיה לה נעים לענוד אותו כל הזמן – מכסף סטרלינג או ציפוי זהב וכן על ההתאמה אליה מבחינת מידה ובחרו מלכתחילה צמיד שאינו הדוק או לוחץ אלא משוחרר וזורם על קווי המתאר של הידיים ויאפשר לה גם תנועה חופשית במיוחד כעת שהיא תהיה סופר עסוקה.
תוכלו לייחד את הצמיד לאישה על ידי חריטה של הקדשה אישית שבחרתם עבורה וכך להפוך את הצמיד לפרסונאלי יותר וכל עת שהיא תביט בו ותענוג אותו היא תיזכר בכם ובתשומת הלב הייחודית שנתתם לה.
אופציה נוספת היא תכשיט שם עם תליון הנושא את שמה של האם או של הילוד או של שניהם ביחד שאפשר לחבר לסט גם עם עגילים דקורטיביים ואפילו טבעת להשגת טוטאלוק מרשים.
היות ומדובר בתכשיטים לאם הטריה כן חשוב להקפיד לבחור אותם ממותג אמין אשר מקפיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר וכן על תכשיטים ללא ניקל, עמידים במים, כדי שהיא לא תצטרך לזכור כל פעם מחדש להסיר אותם אם היא עומדת בפני מקלחת וקיים סיכוי לרטיבות.
אפשר ללכת על הטרנדים העכשוויים של אלמנטים ומוטיבים פופולאריים או לבחור תכשיטים קלאסיים עם פנינים, שיבוצים ולנסות לקלוע לטעמה על פי תכשיטים שהיא נוהגת לענוד.

הסטייל החדש מתחיל כאן

אחרי הלידה, גם אם לוקח הרבה זמן לחזור לגזרה, כל אחת תשמח להראות טוב ואפשר לפרגן ליולדת במפגשי סטיילינג עם מלבישה שתיקח אותה עם הבייבי לסיבוב קניות ממוקד ומעשי.
זו תתאים לה את הפריטים המחמיאים ביותר לגזרה שלה כעת וגם פריטים נוחים כולל פריטים שמתאימים להנקה במידה והיא אכן בחרה להניק.
אפשרות אחרת היא לרכוש עבורה שוברי קנייה ברשתות האופנה האהובות עליה בין אם מדובר בחנויות אונליין או בסניפים פיזיים, שהיא תבחר פריטי לבוש שגם יהלמו היטב את התכשיטים שרכשתם עבורה והיא תוכל לייצר מיקס אנד מאץ' מדליק כל פעם מחדש בין הבגדים והתכשיטים.

יש ארוחות חינם

אתגר משמעותי בחזרה הביתה מבית החולים עם בייבי הוא נושא הארוחות. אימהות רבות לא מוצאות את הזמן או החשק לבשל ועשויות לחטוף באופן סדיר מכל הבא ליד ולא בהכרח אוכל מזין אלא יותר אוכל מנחם. מה דעתכם להזמין עבורה מבשלת שתבשל עבורה מנות שהיא תוכל להקפיא מבוססות על חומרי גלם משובחים בטעמים שהיא אוהבת שיחזקו אותה ויעזרו לה לאכול נכון גם אחרי תקופת הלידה?

מוזמנים למצוא מתנה מעניינת שתתאים ליולדת או לשלב בין מגוון מתנות על מנת להעניק אוסף של מתנות שהיולדת תאהב ותעריך.

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh