מה ההבדל בין גופי תאורה צמודי תקרה לשקועי תקרה?

מה ההבדל בין גופי תאורה צמודי תקרה לשקועי תקרה?

עיצוב תאורה בבית מחייב תכנון קפדני תוך התחשבות במספר גורמים. לכל חלל בבית יש את הייחודיות שלו ומטרות שונות. מכאן, חשוב להביא בחשבון את הפן הפרקטי לצד הפן העיצובי.  על ההבדל בין גופי תאורה צמודי תקרה לשקועי תקרה- בכתבה הבאה.

שילוב של פרקטיקה לצד עיצוב מרהיב

במסגרת עיצוב תאורה בבית יש להביא בחשבון את השילוב של גופי תאורה שונים הן צמודי תקרה ובין שקועי תקרה תוך בחינת הפן הפרקטי לצד הפן העיצובי במטרה שגופי התאורה ישרתו את הצרכים של הדיירים בבית.

מהם גופי תאורה שקועים?

במידה ואתם מחפשים תחכום, אסתטיקה ויופי גופי תאורה שקועים הם הבחירה החכמה והנכונה ביותר עבורכם. תאורה שקועה מעניקה מראה אסתטי ונקי ומשתלבת היטב עם סגנונות עיצוב רבים. במידה ואתם רוצים ליהנות מפן עיצובי מרשים במיוחד, הרי מדובר על החלטה חכמה במיוחד.

לאילו חללים מתאימים גופי תאורה שקועים?

גופי תאורה שקועים מתאימים  למגוון חללים בבית ובין היתר הכניסה לבית, סלון, מטבח, פינת אוכל ועוד. במקרה בו החלטתם על מתיחת פנים לבית, הרי מדובר על בחירה מצוינת ביותר אשר תוסיף יופי רב לבית. תאורה שקועה יכולה להבליט עציצים או פסלים בבית ולהוסיף עוד רובד לתאורה.

 למה כדאי לבחור גופי תאורה צמודי תקרה?

תאורה צמודת תקרה מורכבת על גבי התקרה ובולטת מעל פני השטח. בהשוואה לגופי תאורה תלויים, הם אינם דורשים גובה רב ולכן ניתן להתאימם לחללים נמוכים יותר. מדובר על גופי תאורה המגיעים בכל הגדלים והצורות וההצמדה של גופי התאורה הנ"ל לתקרה מאפשרים למקם אותם בכל מקום בלי צורך להביא בחשבון את זרימת התנועה בחדר ונתונים אחרים. גופי תאורה מסוג זה מיועדים לשימוש של תאורה כללית וניתן לראותם מתוגברים על ידי גופי תאורה תלויים. גם במקרה הזה, חשוב ביותר להביא בחשבון את הפן האסתטי לצד פן פונקציונלי. עוד נציין כי גופי תאורה מסוג זה מגיעים בצורת גוף תאורה בודד או באמצעות מסילות המחוברות לתקרה.

מתלבטים בבחירת גופי תאורה- הנה כל הפרטים

במידה ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בין גופי תאורה צמודי תקרה או בין גופי תאורה שקועי תקרה, אין ספק כי מדובר על התלבטות מורכבת למדי כאשר לכל גוף תאורה יש יתרונות משמעותיים. עם זאת, ישנם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בעת הבחירה:

גדלים: חשוב ביותר להתאים את גוף התאורה ולבחור את הגודל המתאים בהתאם לחלל.

מידות: על מנת ליהנות מגוף התאורה יש חשיבות רבה לבחור את המידה הנכונה.

עיצוב: חשוב להביא בחשבון את העיצובים השונים ולהתאים את גוף התאורה בהתאם לקו העיצוב של החלל.

מכאן, חשוב ביותר להקדיש מחשבה עבור מה גופי התאורה מיועדים- האם מדובר על  הדגשת דקורציות או שמא האם מדובר על יצירת אווירה אינטימית?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh