מה זה ניכיון צ'קים?

מה זה ניכיון צ'קים?

בשנים האחרונות, ניתן לראות שיותר בעלי עסקים בוחרים להשתמש בשירות ניכיון צ'קים.
מה זה בכלל ניכיון צ'קים, איך הוא מבוצע ולמי הוא מיועד?
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

ניכיון צ'קים – שיטת מימון שמייצרת אשראי במחיר זול

בעלי עסקים מקבלים המון פעמים צ'קים דחויים. באמצעות שירות ניכיון צ'קים, הם יכולים להמיר את אותם צ'קים לכסף מזומן וכל זאת בניכוי של עמלות וריביות. לדוגמה, אם בעל עסק קיבל צ'ק של 10,000 שקלים ותנאי התשלום הם שוטף פלוס 60, הרי שבעל העסק יראה את הכסף בחשבון הבנק שלו, רק בעוד 3 חודשים. מה שכן, אם יבחר להשתמש בניכיון צ'קים, הוא יקבל כ-9800 שקלים מיידית וכך הוא יוכל להמשיך לנהל ולתפעל את העסק שיש ברשותו.

מי משתמש בשירותי ניכיון צ'קים?

במרבית המקרים, קהל היעד הוא בעלי עסקים. אלה צריכים לשלם לספקים, לעובדים וכמו כן צריכים לשלם על סחורות שרכשו ועל כן הם נדרשים לתזרים מזומנים שוטף. בזכות שימוש בניכיון צ'קים, הם לא נכנסים למצב של חובות או הלוואות והם זוכים בתזרים מזומנים מיידי ועל בסיס שוטף.

יתרונות שיש בשירות ניכיון צ'קים

אלו הם היתרונות של השירות:

-מסייע במימון הוצאות שוטפות

-מסייע בשיפור תזרים מזומנים – השירות מציע אלטרנטיבה מצוינת ללקיחת הלוואה.

-מסייע בגבייה – גופים פיננסים עשויים להציע גם שירותי גבייה של הכסף. כך יוצא שבעל העסק יקבל בוודאות את הכסף שלו.

-מסייע בקבלת הנחת מזומן מספקים – במידה והכסף משמש לצורך רכישה של חומרים או ציוד לעסק, הרי שיכול להיות מאוד שבעל העסק יקבל הנחה אם ישלם במזומן. במצב כזה, שווה לשלם עמלה כנגד מזומן עבור הצ'ק.

כיצד מבוצע שירות ניכיון צ'קים?

הוא מבוצע על ידי הבנקים וכמו כן באמצעות חברות מימון חוץ בנקאיות, חברות המרת מטבע וחברות שתחום התמחותן הוא ניכיון צ'קים. אחת החברות המובילות בארץ היא חברת בית מאור. כמובן שכל הגופים שהוזכרו לעיל, פועלים תחת פיקוח של משרד האוצר וכמו כן עליהם לעמוד בחוקים הקשורים לאיסור הלבנת הון.

השירות מורכב משלושה שלבים:

-בדיקת הצ'קים – מבוצעת בדיקה לגבי האיתנות הפיננסית של בעל העסק, רמת הסיכון, תקופת הזמן וכמו כן בדיקה לגבי בטחונות שיש ברשותו.

-חישוב עמלות וריביות ללקוח – יוצג חישוב מפורט ומדויק בפני בעל העסק, לגבי העמלה והריבית שעליו לשלם על השירות.

-קבלת התשלום – במידה ובעל העסק מאשר הכל, אז מבוצע תהליך הניכוי וסכום הכסף בניכוי עמלות וריביות, מופקד ישירות לחשבון הבנק שלו.

שורה תחתונה

אין ספק ששירות ניכיון צ'קים, יכול לסייע בהמשך הפעילות העסקית של כל עסק ולמנוע ממנו להיכנס למצב של חובות או לקחת הלוואות. כמובן, כמו בכל רכישה של שירות או מוצר, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין כל הגופים שמספקים את השירות. כך אפשר להבטיח שהעמלות והריביות יהיו נמוכות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh