מה צריך לדעת על תואר בקולנוע במכללה?

מה צריך לדעת על תואר בקולנוע במכללה?

תעשיית הקולנוע הישראלי היא תעשייה חזקה המגלגלת מאות מיליוני שקלים כל שנה. על מנת שתוכלו לעבוד בתחום הזה יהיה עליכם להגיע עם ההכשרה המתאימה. מי שלא מעוניין לעבוד בתחום בתור שחקן או שחקנית יצטרך לחפש תחום אחר. נכון להיום ישנם תפקידים רבים שניתן להשתלב בהם על ידי הכשרה רלוונטית. תואר בקולנוע במכללה נועד על מנת לאפשר לרבים וטובים לעשות את הצעד הראשון לעולם הזה. יכול להיות שבקרוב מאוד גם אתם תמצאו את עצמכם משתלבים בתחום הספציפי הזה.

 

מה לומדים במסגרת תואר בקולנוע במכללה?

המטרה במהלך הלימודים תהיה לחשוף את הסטודנטים לכל מיני תפקידים בעולם הקולנוע. השאיפה תהיה שכל אחד מהם יצליח למצוא את התחום שהכי מדבר אליו. לימודי קולנוע עוסקים בתחום העריכה, הבימוי, הצילום ועוד תחומים נוספים בהקשר זה. כמובן שבסוף תוכלו לבחור את התחום שהכי דיבר אליכם במהלך הלימודים עצמם. אך עם סל כלים כל כך רחב יהיה לכם קל למצוא את התחום שהכי מדבר אליכם. הרי מה שיהיה מתאים לכם נכון לנקודת הזמן הנוכחית לא יהיה מתאים לאחרים. לכל אחד מאיתנו יש שאיפות אחרות עם הכניסה לעולמות הקולנוע בפעם הראשונה. ברגע שאתם עוסקים בתחום שמעניין אתכם ניתן להגיד כי השמיים הם הגבול בהקשר הזה.

 

למה להוציא תואר בקולנוע במכללה?

במכללה היחס הוא אישי והלימודים הם ברמה גבוהה במיוחד. אם בא לכם לדעת כי אתם נמצאים במרכז יהיה עליכם לחפש מוסד לימוד מתאים. לא כל מוסדות הלימוד יספקו לכם את היחס הספציפי הזה. ישנם מוסדות לימוד שבהם הסטודנטים נמצאים בתחתית סדרי העדיפויות. במכללה המלמדת קולנוע תוכלו לקבל יחס שכמותו לא יצא לכם לקבל באף מקום אחר. תוכלו לראות את עצמכם נמצאים במרכז תשומת הלב על כל המשתמע מכך. המטרה היא שתוכלו להפוך את החלומות שלכם למציאות ברת קיימא ללא ויתורים. ברגע שמוסד הלימוד תומך בכם תראו כי שום דבר לא יכול לעצור אתכם.

 

כמה עולה להוציא תואר בקולנוע?

המחיר של תואר בקולנוע במכללה משתנה בהתאם למקום שבו תבחרו ללמוד. ישנם מוסדות לימוד רבים, שלכל אחד מהם יהיה שכר לימוד אחר לגמרי. מרבית מוסדות הלימוד גובים שכר לימוד אוניברסיטאי, עם זאת ישנן מכללות שלא מסובסדות על ידי המדינה. מכללות לא מסובסדות הן מכללות פרטיות, לכן שכר הלימוד בהם גבוה. יהיה עליכם לדעת זאת מראש כדי שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו תאלצו לעצור את הלימודים. העלות של התואר יכולה להתחיל מ-10 עד 15 אלף ש"ח לכל שנת לימוד במסגרת התואר. במקרים אחרים שכר הלימוד עשוי להגיע גם ל-20 עד 30 אלף ש"ח לכל שנה שבה תלמדו. השוואת מחירים בין מוסדות לימוד היא קריטית לסיים את התואר בלי לקרוע את הכיס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh