מוסדות החינוך המיוחד ברחובות נפתחו הבוקר

מוסדות החינוך המיוחד ברחובות נפתחו הבוקר

כ- 500 מתלמידי החינוך המיוחד חזרו ל24 גני החינוך המיוחד בעיר ולשני בתי הספר לחינוך מיוחד שנפתחו היום. מחר צפויים לשוב עוד כ- 800 תלמידים נוספים לכיתות החינוך המיוחד שבבתי הספר הרגילים.

ראש העיר, רחמים מלול: "בימים האחרונים ביצענו היערכות מהירה ויסודית לקליטתם של מאות התלמידים במערכת החינוך המיוחד בעיר, עם הצוות החינוכי והציוד המתאים. נדאג לשמור על כל אמצעי הזהירות בתקופה זו- יחד עם שמירה על שגרת הלימודים שחשובה כל כך לילדים".

עיריית רחובות נערכה לחזרת תלמידי החינוך המיוחד למוסדות החינוך היום: במוסדות אלה נערך ניקיון וחיטוי מיוחד, והצוות צויד באמצעי הזהירות המתאימים: מסיכות, כפפות ואלכוג'ל.

מערכת החינוך המיוחד ברחובות שבה לפעולה היום עם פתיחתם של 24 גני החינוך המיוחד, ושני בתי הספר- "עידוד" ו"לוטם". כ- 500 תלמידים הגיעו היום.

מחר צפויים לשוב עוד כ 800 תלמידים נוספים לכיתות החינוך המיוחד המשולבות בבתי ספר הרגילים.

ראש העיר, רחמים מלול: "בימים האחרונים ביצענו היערכות מהירה ויסודית לקליטתם של מאות התלמידים במערכת החינוך המיוחד בעיר, עם הצוות החינוכי והציוד המתאים. אנו מקדמים בברכה את התלמידות והתלמידים ונדאג לשמור על כל אמצעי הזהירות בתקופה זו- יחד עם שמירה על שגרת הלימודים שחשובה כל כך לילדים".

זוהר בלום, מ"מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך: "אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לחינוך המיוחד בעיר בכל עת, ובעת הזו במיוחד. מייד עם קבלת ההחלטה לפתיחת מערכת החינוך המיוחד, החלטנו לפתוח את כל הגנים, בתי הספר והכיתות על אף המורכבות".

אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך: "אנו מתרגשים לפתיחת מערכת החינוך המיוחד בעיר ושמחים להחזיר את התלמידים לשגרה ברוכה של לימודים. הצוותים ערוכים ומוכנים, ולכל תלמיד ותלמידה נבנתה תוכנית לימודית אישית מותאמת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh