מועדון הכדורסל מכבי רחובות ממשיך להביא הישגים

מועדון הכדורסל מכבי רחובות ממשיך להביא הישגים

קבוצת הילדות של מכבי עירוני רחובות בכדורסל סיימה במקום השני את הסיבוב הראשון והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. ההישג מתעצם עקב העובדה שמדובר בפעם הראשונה שהשחקניות מרחובות לוקחות חלק במסגרת ליגה מקצוענית

ביום רביעי (18.1) האחרון חגגו בקבוצת הילדות של מכבי רחובות בכדורסל סיום סיבוב חגיגי במשחק מול אליצור יבנה.

הקבוצה מרחובות ניצחה את המשחק בתוצאה 51 – 29 והשמחה בסיום הייתה כפולה ומכופלת שכן הניצחון הציב את השחקניות מרחובות במקום השני בטבלה בסיומו של הסיבוב הראשון. המשחק היה מגוון ומעניין מאד כשכל שחקניות הספסל שותפו במשחק גם הן ותרמו תרומה משמעותית למשחק. קלעו לרחובות : גילי חלפון 16 נק', אלה צוק רם 10 נק', שלי גוטקין 13, זוהר דיין 8, עדן בים 5, שלי צאיג 4, נויה כץ 2.

ההישג של קבוצת הילדות של מכבי רחובות הוא חסר תקדים שכן הקבוצה פתחה את העונה כשהמטרה העיקרית שלה היא ללמד את השחקניות שלהן זו השנה הראשונה בליגה ולקדם אותן לאורך השנה. אך למרות שהבנות כמעט כולן חדשות ולהן זו הפעם הראשונה שהן לוקחות חלק במסגרת ליגה, הן נלחמות בכל משחק, מציגות אופי, נהנות ולא לחינם הגיעו למקום השני. השנה, לראשונה בליגת הילדות, ישנה חלוקה לפליאוף עליון ופלייאוף תחתון ולכן בסיבוב השני רחובות תפגוש רק את הקבוצות מהמקומות הראשונים בטבלה. 

המאמנת הראשית במכבי עירוני רחובות כדורסל נשים, אינה בוטנקו: "בגילאים האלה ובמיוחד כשמדובר בקבוצה חדשה, המטרה שלנו היא להביא את השחקניות, ליהנות, ללמוד את הכדורסל ולצבור ניסיון בליגה. זה לא פשוט כבר בשנה ראשונה להתמודד עם כדורסל מקצועי, במיוחד שברחובות אין ליגת קט סל וליגת הילדות זה המפגש הראשון שלהן עם כדורסל מקצועי. אנחנו פוגשות קבוצות שמשחקות בליגה כבר מגילאים צעירים יותר וזה בהחלט מורגש. אני מופתעת בכל משחק ובכל אימון מכמות האופי והכישרון שיש בקבוצה הזאת. אני שמחה שאנחנו במקום השני ושמחה בשביל הבנות שרואות פירות מהמאמצים שלהן. אנחנו ממשיכים לעבוד לקראת הסיבוב השני, נמשיך ללמוד ונמשיך להתקדם ומבחינתנו המטרה העיקרית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh