מופע מחווה ל- Buena Vista Social Club

מופע מחווה ל- Buena Vista Social Club

הקתדרה העממית רחובות במופע סיום עונה מרהיב: מופע מחווה ל- Buena Vista Social Club – הלהיטים הגדולים מקובה.

הקתדרה העממית רחובות ע"ש לאה טנא חותמת עונה גדושה באירועים מוצלחים עם מופע מחווה ל- Buena Vista Social Club, שכולל את כל הלהיטים הגדולים של המוזיקה הקובנית, שיתקיים ביום חמישי (6.7). המופע מגיע לרחובות לאחר שזכה להצלחה גדולה על הבמות הגדולות ביותר בישראל, בין היתר, בהיכל התרבות ת"א, תיאטרון הבימה, פסטיבל הג'אז תל אביב, צוותא ת"א, מועדוני זאפה ת"א ועוד.

מדובר במופע איכותי ברמה בינלאומית בהפקתו של המפיק הארגנטינאי הבינלאומי, פרננדו קנוף, שחבר אל הזמר הלטיני המוביל בישראל,  איטלו גונזלס הצ'יליאני. השניים יצרו מופע מצליח שכולל את הלהיטים הגדולים  מקובה של "Buena Vista Social Club" בעיבודים מקוריים לצד עיבודים חדשים לשירים הידועים והאהובים. המופע כולל גם וידאו ארט מרהיב על מסך ענק, זוג רקדנים קובניים, מקצבים לטינים ממכרים (סלסה, צ'ה צ'ה צ'ה, רומבה, ממבו, קומביה, בולרו), מלודיות מרגשות והרבה שמחת חיים.  

הקתדרה העממית רחובות ממשיכה לספק לתושבי רחובות מגוון רחב של תכנים איכותיים המתאימים לכלל גווני האוכלוסייה. בין היתר, מפעילה הקתדרה מערך קורסים איכותיים ומגוונים, שאליהם מגיעים אלפים מתושבי העיר והסביבה. הקתדרה פועלת על פי המודל של "עיר לומדת", ומאפשרת לכל אזרח באשר הוא למצוא בה אפיק למידה משמעותי המתאים לו.

מנהל הקתדרה העממית רחובות, אודי קדם: "אני שמח לסיים שנת פעילות נוספת של הקתדרה העממית רחובות, במסגרתה ניתנו תכנים ב-6 תחומי דעת לתושבי העיר רחובות והסביבה. אני מזמין את צרכני הקתדרה לקחת חלק באירוע סיום השנה".

יום חמישי ה- 6.7.17, בשעה 10:00 בבוקר  |  היכל התרבות רחובות  |  עלות המופע 40 ₪ בלבד.

ניתן לרכוש כרטיסים באתר החברה העירונית רחובות www.ironit-rehovot.co.il , ובבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני 08-9232200

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh